preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(8. 4. - 19. 4. 2024.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Tražilica
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2023./2024.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

MATEMATIČKI KUTAK
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obrnuta učionica - Zaokruživanje prirodnih brojeva
Autor: Tatjana Brešćanski, 21. 10. 2021.

Nakon što su metodu obrnute učionice upoznali radeći prema uputama za pripremljene tiskane materijale (tema Brojevni pravac), ovaj puta su učenici petih razreda pravila zaokruživanja prirodnih brojeva radili uz digitalni nastavni materijal . Na taj način učiteljica matematike Tatjana Brešćanski započinje u učionici provoditi  aktivnosti i inovativne metode o kojima je slušala na tečaju "21st century skills for teachers and students / Vještine 21. stoljeća za učitelje i učenike" u sklopu e-KIDS Erasmus+ projekta. Podsjetimo, obrnuta učionica (eng. „flipped classroom“) je pedagoški pristup u kojem je tradicionalni pojam učenja u učionici preokrenut tako da se učenici već kod kuće, prije dolaska u razred, upoznaju s nastavnim materijalom, a vrijeme u razredu koristi se za produbljivanje znanja kroz vježbe, za rješavanje problemskih zadataka i za interakciju s ostalim učenicima i učiteljem. Ovakvim načinom poučavanja učenici su u centru poučavanja, zaposleni su aktivnostima koje zahtijevaju suradnju s drugim učenicima i učiteljem a temelje se na rješavanju problema. Time se uloga učitelja mijenja prema ulozi voditelja i mentora koji potiče učenike na samostalno učenje, samoregulaciju učenja i odgovornost prema vlastitom učenju i napretku.

U virtualnoj učionici na platformi Teams učenicima je podijeljena poveznica na  materijale za rad u digitalnom obliku koristeći aplikaciju BookWidgets. Nakon što su se učenici pripremili za rad, na nastavi smo analizirali učinjeno, provjerili zaključke i nastavili s uvježbavanjem te razgovorom otklanjali nedoumice i nesigurnosti.

Kako su učenici petih razreda doživjeli drugu obrnutu učionicu pogledajte u rezultatima anonimne ankete pod OPŠIRNIJE.


 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju