Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

KLIK NA LOGO

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2023./2024.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred)

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

KLIK NA LOGO

Korisne poveznice

NATJECANJA I NATJEČAJI
OSVRT FILIPA MARUNČEKA NA NATJECANJE U ITALIJI
Autor: Zrinka Jurić, 21. 5. 2018.

U (OPŠIRNIJE) čitajte Filipov osvrt na finalno Mađunarodno Hippo natjecanje na kojemu je zauzeo izvrsno peto mjesto u svojoj kategoriji. Natjecanje je održano u Italiji, a organizator natjecanja je Global Hippo Association, a organizirano je s ciljem promoviranja engleskoga jezika te međukulturne suradnje diljem svijeta!

Put u Italiju je bio dug, no ne i naporan. Na put smo krenuli vlakom iz Vinkovaca, u subotu rano ujutro, a u Zagrebu smo se susreli s ostalim Hippo finalistima iz Hrvatske te smo autobusom nastavili put. Autobus je bio odličan, najbolji u kojem sam bio. Putovali smo od 8 ujutro do 2 popodne. Kada smo stigli pred naše hotele u Lidu, podijelili su nas u u sobe. To su radili tako da ne stave dvije osobe iz iste države kako bi morali razgovarati na engleskom. Ja sam bio u sobi sa Srbinom, Makedoncem i Rumunjem.
Nakon što smo se smjestili u sobe, koje su bile poprilično dobre, svi su sudionici imali upoznavanje na plaži. Svi smo se sastali i radili različite aktivnosti kako bismo se bolje upoznali. Voditelj je bio Britanac Konrad Kellet. Ručak nismo imali u hotelu, nego smo išli u restorane blizu hotela. U hotelu smo imali samo doručak i večeru. Prva večera je bila dosta dobra, iako se meni nije jako svidjela. U nedjelju su za doručak postavili stol i stavili na njega puno različite hrane pa smo mogli uzeti što želimo. Taj dan smo pisali ispite, čitanje s razumijevanjem, razumijevanje slušanjem, pisanje i govor  između kojih smo imali odmore. Nastavnica i ja smo iskoristili jedan od odmora kako bismo posjetili izložbu o drevnom Egiptu koja je imala prekrasnu pješčanu skulpturu. Večera je bila puno bolja od jučerašnje. Poslije večere smo otišli u veliku salu u kojoj su proglasili pobjednike.

Na natjecanju sam bio rangiran kao peti i samo me je pet bodova dijelilo od pobjede. U ponedjeljak smo išli na izlet u Veneciju. Venecija je prekrasna! Bili smo na svim bitnim lokacijama, čak smo vidjeli i trgovine nekih vrlo poznatih marki poput Hugo Boss, Dior, Rolex...

Sve u svemu, u Italiji mi je bilo jako lijepo i nadam se da ću proći i sljedeće godine kako bih ponovno mogao vidjeti ovu prekrasnu zemlju.