2021-04-26 11:06:38

PREDSTAVLJAMO 3. ČITATELJSKI IZAZOV - ČITAMO NA DRUGAČIJE NAČINE

Tijekom mjeseca ožujka i djelomično travnja, s učenicima 2-ih, 3-ih i 4-ih razreda, promovirali smo čitanje na drugačije načine!  Uključili smo zanimljive aktivnosti koje potiču kritičko čitanje, ali i mišljenje koristeći se dvjema tehnikama: vođenim čitanjem i čitanjem s predviđanjem. Navedene tehnike osiguravaju ozračje za učenje potrebno za oblikovanje kritičkog mišljenja kojim učenici stvaraju svoja originalna mišljenja, rješavaju probleme te o njima raspravljaju. Čitajući priče Sretni šešir Vjekoslave Huljić u 2. razredima, Šumska sreća Sanje Polak u 3. razredima i Sretan cvrčak Nade Zidar-Bogadi u 4. razredima, učenike smo postavljenjem pitanja, vođenim razgovorom te njihovim predviđanjem na temelju pročitanoga usmjeravali na razvoj mašte kao i na kritičko promišljanje o tekstu koji čitamo te razumijevanju istoga. Sva tri teksta u naslovu imaju riječi sreća ili sretan čime smo sadržaje povezali i s Međunarodnim danom sreće koji se obilježava u ožujku!   
Učenici su svoju kreativnost pokazali stvaralačkim radovima: pisanjem sastavaka (2. r.), popunjavanjem tablice s predviđanjem (3. i 4. r.) te crtanjem stripova (4. r.). Zahvaljujemo svim učenicima na sudjelovanju i kreativnosti, a radove koji su bili posebno uspješni, nagradili smo diplomom!  Diplome su zaslužili i svi razredi za sudjelovanje u izazovu. Zahvalu upućujemo i učiteljicama spomenutih razreda za ostvarenu suradnju!   

                                                                              Josipa Sudarević
U (OPŠIRNIJE) pogledajte fotografije radova, diploma i dijela atmosfere iz razreda! 



 


Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci