2021-11-10 16:00:00

Procjene matematičkih tvrdnji

Uvođenjem različitih tipova zadataka u nastavu matematike nastoji se kod učenika potaknuti kritičko mišljenje i razvoj strategija potrebnih za rješavanje problema. Jedan od takvih tipova zadataka je procjena matematičkih tvrdnji. Učenici petih razreda ovom su vježbom, na poticaj učiteljice Tatjane Brešćanski, povezali I(novativnost) i D(igitalizaciju) našeg Erasmus+ projekta e-KIDS.

 Učenici su odabrali po jednu od ponuđenih tvrdnji i istražili vrijedi li tvrdnja uvijek, nikada ili samo u pojedinim slučajevima. Svoja su zapažanja snimili kao kratki video uradak i postavili na Padlet ploču - suradnički alat. Na nastavi su učenici analizirali obrazloženja svojih vršnjaka te pritom razvijali matematički jezik i podizali razinu matematičke komunikacije.

Na koji su način učenici prezentirali svoje mišljenje pogledajte klikom na fotografije.

                                       


Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci