2022-05-16 12:59:41

MEDIJI I EMOCIJE - RADIONICA U DRUGIM RAZREDIMA

U okviru projekta Mudro čita(j)mo medijske sadržaje, a uz 5. Dane medijske pismenosti s učenicima drugih razreda održana je radionica pod nazivom Mediji i emocije u kojima su izražavali različite emocije, gledali isječke filma o emocijama, govorili o povezanosti medija i emocija, koje emocije u njima najčešće mediji pobuđuju te o potrebi mudrog biranja medijskih sadržaja - onih koji će u njima pobuđivati pozitivne emocije!

Više o radionici čitajte i fotografije gledajte u (OPŠIRNIJE)! 

Uvodna aktivnost bila je kretanje učenika po učionici prema uputama: sretno, tužno, uplašeno, hrabro, bijesno, iznenađeno. Načini kretanja predstavljali su emocije koje svakodnevno osjećaju i doživljavaju. Govorili su u kojem dijelu tijela obično te emocije osjećaju.

Sljedeća aktivnost bila je da na listiću zaokruže crteže koji predstavljaju medije te označe one medije koje su koristili u posljednja 24 sata. 

Zatim su gledali ulomak animiranog filma Izvrnuto obrnuto i razgovarali o različitim emocijama koje prate djevojčicu Rajku i načinu na koji ih ona uspijeva ili ne uspijeva kontrolirati.

Nova aktivnost uz listić bila je označavanje u kojim su medijima osjetili sreću, strah i tugu.  Usmeno su pojašnjavali koji su to sadržaji, koje su pratili u posljednja 24 sata, pobudili te emocije u njima. Naglasili smo kako je potrebno mudro birati medijske sadržaje i to one koji će u nama buditi pozitivne emocije. Sat smo završili gledanjem videa sa smiješnim psima i smijehom i srećom kao pobuđenom emocijom.


Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci