2022-10-15 12:58:00 KREATIVNIM ZADAĆAMA DO VJEŠTIJE MATEMATIČKE KOMUNIKACIJE Matematička komunikacija jedan je od elemenata vrednovanja u nastavnom predmetu Matematika. Kako se navodi u Kurikulumu, "većina matematičkih koncepata koncepti su visoke razine apstrakcije i nije ih moguće učiti bez dubokoga razumijevanja i bez uključivanja procesa logičkoga mišljenja. Nastava matematike snažno potiče i razvija mišljenje učenika te od njih stalno traži promišljanje, zaključivanje i generaliziranje. Matematička komunikacija razvija se u situacijama u kojima se učenici verbalno izražavaju, posebno tijekom razrednih rasprava. Učenici slušaju jedni druge, izražavaju se matematičkim Ishodi koje učenik treba usvojiti matematičkom komunikacijom su: koristi se odgovarajućim matematičkim jezikom (standardni matematički simboli, zapisi i terminologija) pri usmenome i pisanome izražavanju koristi se odgovarajućim matematičkim prikazima za predstavljanje podataka prelazi između različitih matematičkih prikaza svoje razmišljanje iznosi cjelovitim, suvislim i sažetim matematičkim rečenicama postavlja pitanja i odgovara na pitanja koja nadilaze opseg izvorno postavljenoga pitanja organizira informacije u logičku strukturu primjereno se koristi tehnologijom.Učenici osmih razreda tijekom prvog polugodišta radit će tri kreativne zadaće: Legenda o šahu (potencije), Brojevi u svemiru (znanstveni zapis broja), Algebarske pločice (množenje binoma).
|
Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci |