2022-12-05 20:58:00 ŠESTAŠI ISTRAŽUJU Danas su naši šestaši naučili o uvjetu postojanja trokuta primjenom metode task-based learning. Problemski zadatak bio je sljedeći: Lukina mama planira saditi tulipane u gredice oblika trokuta. Zamolila je Luku da joj letvicama pomogne označiti gredice. Luka je u tatinoj garaži pronašao letvice različitih boja i duljina:
•zelene 15 dm, 5 dm i 8 dm
•crne 15 dm, 9 dm i 5 dm
•smeđe 5 dm, 7 dm i 16 dm
•crvene 7 dm, 10 dm i 12 dm
Odlučio je složiti trokute po bojama, kako bi mami bilo lakše saditi tulipane. Krenuo je s poslom i našao se u problemu.
Pokušajte složiti trokute po bojama i opišite u kakvom se problemu našao Luka. Vrlo brzo su, uz kreiranje trokuta pomoću letvica u bojama, došli do točnog zaključka i naučili uvjet postojanja trokuta - nejednakost trokuta.
|
Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci |