2022-12-05 20:58:00

ŠESTAŠI ISTRAŽUJU

Danas su naši šestaši naučili o uvjetu postojanja trokuta primjenom metode task-based learning. Problemski zadatak bio je sljedeći:

Lukina mama planira saditi tulipane u gredice oblika trokuta. Zamolila je Luku da joj letvicama pomogne označiti gredice. Luka je u tatinoj garaži pronašao letvice različitih boja i duljina:
zelene 15 dm, 5 dm i 8 dm
crne 15 dm, 9 dm i 5 dm
smeđe 5 dm, 7 dm i 16 dm
crvene 7 dm, 10 dm i 12 dm
Odlučio je složiti trokute po bojama, kako bi mami bilo lakše saditi tulipane. Krenuo je s poslom i našao se u problemu. 

Pokušajte složiti trokute po bojama i opišite u kakvom se problemu našao Luka.
Savjetujte Luki kako riješiti problem. 

Vrlo brzo su, uz kreiranje trokuta pomoću letvica u bojama, došli do točnog zaključka i naučili uvjet postojanja trokuta - nejednakost trokuta.

   

 


Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci