2024-02-09 11:43:00 IZ NAŠIH UČIONICA - DAN (TJEDAN) SIGURNIJEG INTERNETA Dan sigurnijeg interneta obilježen je i u brojnim razredima, a učenici su pokazali veliko znanje o sigurnosti na internetu, ali i o opasnostima kojima mogu biti izloženi ako "ne gejmaju sigurno"! Dan sigurnijeg interneta održava se drugi utorak u veljači, a ovogodišnji obilježavamo 6. veljače pod sloganom „Gejmaj sigurno – zajedno za bolji internet“. Učiteljica informatike Maja Štefanac održavala je cijeli tjedan brojne aktivnosti s učenicima razredne nastave kako bi što sigurnije koristili internet. Učenici 1. i 2. razreda rješavali su Kahoot kviz o sigurnosti na internetu te igrali edukativnu igru Odrastanje uz sigurniji Internet - Dabrica Darka. Učenici 3. i 4. razreda rješavali su online Potragu za sigurnijim internetom sa zanimljivim interaktivnim zadacima, igrali društvenu igru koja uključuje crtanje, odgovaranje na pitanja i davanje savjeta o sigurnom korištenju interneta te su imali radionicu pod nazivom Naše online vrijeme (igrice, kupovina, društvene mreže) i stvorili svog superjunaka koji će im pomoći u zaštiti na internetu. Maja Štefanac NA TIPKOVNICI I KONZOLI BUDI U KONTROLI Povodom Dana sigurnijeg interneta u 4. c razredu je održana radionica iz edukativnih materijala Centra za sigurniji internet. Nada Brdar Marija Dragojević
Dan sigurnijeg interneta je obilježen s učenicima 4.b razreda kroz radne listove gdje su djeca navela video igrice koje rado igraju i koje im oduzimaju dosta vremena jer ih provode kraj ekrana. S druge strane sam ih navela da napišu kako bi bilo korisnije svoje slobodno vrijeme provesti na svježem zraku u prirodi sa svojim vršnjacima ili igrajući društvene igre s članovima svoje obitelji. 6. a, b i c razredi su imali drugačiji koncept od nižih razreda. Dobili su pitanja i listu s odgovorima koje su trebali svrstati prema pitanjima. Napravili smo 5 grupa po razredu i imenovali voditelje i na kraju provjeravali koliko su točno odgovorili na pitanja koja su se uglavnom odnosila na naša ponašanja dok surfamo na internetu, kako prepoznati opasnosti i kako se ponijeti. Najbolje su ekipe dobile diplome koje su dane s materijalima i na kraju napravili evaluaciju projekta. 5. c razred pravio je umne mape u NEW-MIND-MAP-u s temom opasnosti koje nas vrebaju na društvenim mrežama i kako se zaštititi od njih! Mira Magdić
|
Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci |