2020-01-17 20:49:34

MOJI eTWINNING PROJEKTI

Učiteljica 2. c Dunja Golek na poticaj pripravnice Tee Golek uključila se u eTwinning platformu u prošloj školskoj godini 2018./2019. Realizirale su brojne projekte u tadašnjem 1. c. 
U (OPŠIRNIJE) nam učiteljica Dunja donosi prikaz tih projekata, ali najavljuje i nove u kojima trenutno sudjeluje. O njima, kao i o svim drugim eTwinning projektima naših učitelja i stručnih suradnika, pisat ćemo ritmom kako se projekti budu realizirali!  
Zavirite u šarolikost aktivnosti koji su u projektima obuhvaćeni! 

 

LETS HAVE A CUP OF TEA

Već prvog dana nove školske godine, u prvom razredu, započeli smo s projektom Lets have a cup of tea.Taj prvi dan, kao i svaki drugi proveden u školi, htjele smo učiniti nezaboravnim. Uključili smo maštu i bajke. Glavna tema nam je bila Alisa u Zemlji čudesa. Učenike je na vratima dočekao veliki bijeli zec koji je užurbano jurio i jurio pogledavajući na sat, nije lijepo kasniti, upućuje učenike na to. U učionici je centar svih zbivanja bio prostrani, šareni stol napunjen raznim slasticama, a njega su okružili likovi Alise, Klobučara, Češirske mačke i Gusjenice. Čajanka je započela oko stola, upoznali smo se, a učenici su se poslužili slasticama. Skupa smo svi zagrizli po muffin sa zastavicom na njemu s natpisom "Pojedi me!" i hop, čučnuli smo dolje jer muffini su "čarobni" i muffini nas smanjuju. Jedva smo dosezali do stola, a na ploči su nas čekali ključići s imenima. Do ključića nismo mogli doći ukoliko se ne vratimo na početnu veličinu. Potražili smo skupa na stolu nešto za spas i gle, uočili su oni da postoje i čaše sa zastavicama "Popij me!". Popili su napitak i svi smo narasli. S ovom veličinom uspjeli su doći do ključeva na kojima je svatko pronašao svoje ime. Škljoc jednom, drugi put, pa treći i otvorili smo vrata. Ušli smo konačno u Zemlju čudesa, učenici su spremili ključeve na sigurno, oko svoga vrata, a mi smo im poželjeli dobrodošlicu u čudesan svijet prvoga razreda

FAMILY  DAY 

U sklopu projekta Family day učenici su pozvali roditelje na nastavu. Odaziv je bio vrlo dobar. Svaki je roditelj sjeo u klupu sa svojim djetetom. Dan je isplaniran kao igra i druženje. Igrali smo se i družili jer igra pozitivno utječe na dječji razvoj i raspoloženje. Naučili smo stare igre kojih su se igrale naše bake, prabake... Igrali smo se: Laste prolaste, Na okolo šalata, Širi širi vezeni peškiri, Kipovi, Crvena kraljica 1,2,3, Care pacare, Školice, Lastiša, preskakali dugu vijaču, skakali u vreći...

Napravili smo i staru društvenu igru - Mlin. Figurice su nam bile zrnja kukuruza i graha. S radošću smo igrali Mlin u paru s roditeljima. Izrađivali smo i lutkice od vune upravo onakve s kakvima su se igrale naše bake. Napravili smo i izložbu starih igračaka.


Istraživali smo i u kakve su škole bake išle, koje su predmete imale, što su bile pohvale, a što kazne, iz čega su učili... I mi smo pisali krasopis tušem i perom! Bili su oduševljeni i djeca i roditelji!
Nakon nekoliko dana u školu smo pozvali i bake i djedove. Napravili smo igrokaz u kojem smo pokazali kakve su škole nekada bile, koje su predmete imali, kako su se djeca nekada odijevala, što su jela, koje su im bile omiljene  poslastice... Sve smo to pokazali bakama i djedovima. Oni su bili presretni što su opet sjeli u školske klupe. I taj dan je bio prepun veselja i smijeha!

100. DAN ŠKOLE

U veljači 2019. godine sudjelovali smo u projektu 100. dan škole. Taj se dan tradicionalno obilježava u školama u brojnim europskim zemljama. Zamišljen je kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne aktivnosti. Okitili smo se bedževima na kojima je pisalo što slavimo!
Dan smo započeli tjelovježbom. Svladavali smo poligon od 100 prepreka. Na satu hrvatskog jezika analizirali smo slikopriču 100. dan škole. Pisali smo u skupinama 100 riječi i riječi spajali u lanac.U matematici smo imali igru u kojoj smo  rješavajući matematičke zadatke trebali prijeći 100 polja. Izrađivali smo puzzle. Naravno, naših razrednih puzzli ima 100.
Ponavljali smo uz igrolike aktivnosti i zabavljali se!

20 DANA DOBROTE

U vrijeme Adventa uključili smo se u projekt 20 dana dobrote te sam nizom svakodnevnih aktivnosti kod učenika pobuđivala ljubav i dobrotu i osvijestila važnost međusobnog pomaganja. Jedan su dan trebali razveseliti mamu tako što će joj pomoći u svakodnevnim kućanskim obvezama, drugi nazvati ili posjetiti  baku i djeda i s njima razgovarati, treći dan je bio dan zagrljaja, četvrti su spremali svoju učionicu, peti pisali božićne čestitke i izrađivali božićne ukrase... Veselili smo se svakom novom danu i novim zadatcima!  

U drugom razredu u ovoj školskoj godini sudjelujemo u projektima: A board game is not lame, Ljepota različitosti, Memento prijateljstva, Priče i legende moga kraja, Razglednice moga zavičaja, U svijetu likovnih umjetnika... 

                                                                      Učiteljica: Dunja Golek


Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci