2021-12-03 12:27:00

ZAVRŠENE TREĆE MOBILNOSTI NAŠIH UČITELJA NA STRUKTURIRANIM TEČAJEVIMA U ŠPANJOLSKOJ U OKVIRU ERASMUS+ KA1 PROJEKTA e-KIDS

Učiteljica Glazbene kulture Julija Dujić i knjižničarka Josipa Sudarević završile su svoju mobilnost u prekrasnoj Barceloni. Sudjelovale su na  tečajevima "Creative Strategies for Language Teachers: Make it Easy, Make it Real!" i „A Satisfying School experience: strategies and skills for teachers“ u organizaciji Europass Teacher Academy od 22. do 27. studenoga 2021. 

U (OPŠIRNIJE) čitajte i gledajte više o tečajevima, ali i o turističkim detaljima s putovanja. 

 

Josipa Sudarević, na strukturiranom  tečaju pod nazivom „Creative Strategies for Language Teachers: Make it Easy, Make it Real!“ („Kreativne strategije učenja za nastavnike jezika: Olakšajte, učinite stvarnim!“),  učila je o pravilnoj integraciji različitih obrazovnih alata kako bi se podržao stil učenja svakog učenika i time potakla njihova motivacija, primjenom Teorije višestruke inteligencije.  Kroz teoriju i praksu  usvajala je znanje o različitim tradicionalnim i digitalnim alatima koji pomažu u razvoju  jezičnih vještina učenika kroz pričanje priča, glazbu, kino, umjetnost i kreativnost. Upoznala je neke od najrelevantnijih aktualnih teorija lingvistike i psiholingvistike, primijenjene na podučavanje jezika i učenje jezika, stječući praktično iskustvo u najboljim trikovima za postizanje angažmana učenika. Do kraja edukacije naučila je kako  pouzdano integrirati različite strategije utemeljene na istraživanju u svoje nastavne planove i održavati učinkovito okruženje za učenje na satu jezika.

Na strukturiranom tečaju  A Satisfying School experience: strategies and skills for teachers“ („Zadovoljno školsko okruženje: Strategije i vještine za nastavnike“) Julija Dujić naučila je kako što dinamičnijim i kreativnijim okruženjem u učionici potaknuti i stimulirati učenike za učenje. Kroz razne aktivnosti te izmjenjivanjem iskustva, usmjerena na samopoštovanje učenika, naučila je kako povećati uključenosti učenika u sam proces nastave te kako  ostvariti što veću povezanost i suradnju između nastavnika, učenika i njihovih obitelji. Tečaj je pomogao u razumijevanju, prepoznavanju i borbi protiv ranog napuštanja škole, negativnog odnosa između škole i obitelji i ranih znakova izgaranja nastavnika. Tečaj je sadržavao razne radionice kreativnosti, poboljšane komunikacije na relaciji nastavnik – učenik- roditelj te favoriziranju smislenog školskog iskustva.

Na tečajevima su upoznale učitelje iz Danske, Litve, Latvije, Grčke, Mađarske, Slovenije, Poljske, Španjolske, Finske, Njemačke i Hrvatske te su s njima razmjenjivali iskustva. Istovremeno je to bila prilika i za sklapanje novih prijateljstava, kao i mogućih budući suradnji.

Nakon svakodnevno odrađenih radionica, poslijepodneva su posvetile obilascima turističkih atrakcija Barcelone. Posjetile su poznatu tržnicu La Buqueria, crkvu Santa Maria del Mar te spomenik Christophera Columbusa u poznatoj ulici La Rambla. Obišle su katedralu Sagrada familia te poznatu koncertnu dvoranu Palau de la Música Catalana. Obišle su i Arc de Triomf (Slavoluk pobjede), Parc de la Ciutadella, trg Plaça Catalunyu, Nacionalni muzej umjetnosti Katalonija, muzej Pablo Picasso i Fondaciju Joan Miró. Imale se priliku vidjeti prekrasna arhitektonska ostvarenja poznatog španjolskog arhitekta Antonia Gaudija, katedralu Sagrada Familia, Casa Batlló i Güell park. Turistički dio završile su obilaskom poznatog stadiona Cam Nou te plaže Barcenoleta!

Sve naučeno, naša učiteljica Julija i knjižničarka Josipa primjenjivat će u svom razredu/knjižnici te  prenijeti svojim kolegama. Ovo putovanje i edukacija bilo je veliko iskustvo i nezaboravan doživljaj!

                                                                         Julija Dujić i Josipa Sudarević 

 


Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci