« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Učiteljica Glazbene kulture Julija Dujić i knjižničarka Josipa Sudarević završile su svoju mobilnost u prekrasnoj Barceloni. Sudjelovale su na tečajevima "Creative Strategies for Language Teachers: Make it Easy, Make it Real!" i „A Satisfying School experience: strategies and skills for teachers“ u organizaciji Europass Teacher Academy od 22. do 27. studenoga 2021.
U (OPŠIRNIJE) čitajte i gledajte više o tečajevima, ali i o turističkim detaljima s putovanja.
Josipa Sudarević, na strukturiranom tečaju pod nazivom „Creative Strategies for Language Teachers: Make it Easy, Make it Real!“ („Kreativne strategije učenja za nastavnike jezika: Olakšajte, učinite stvarnim!“), učila je o pravilnoj integraciji različitih obrazovnih alata kako bi se podržao stil učenja svakog učenika i time potakla njihova motivacija, primjenom Teorije višestruke inteligencije. Kroz teoriju i praksu usvajala je znanje o različitim tradicionalnim i digitalnim alatima koji pomažu u razvoju jezičnih vještina učenika kroz pričanje priča, glazbu, kino, umjetnost i kreativnost. Upoznala je neke od najrelevantnijih aktualnih teorija lingvistike i psiholingvistike, primijenjene na podučavanje jezika i učenje jezika, stječući praktično iskustvo u najboljim trikovima za postizanje angažmana učenika. Do kraja edukacije naučila je kako pouzdano integrirati različite strategije utemeljene na istraživanju u svoje nastavne planove i održavati učinkovito okruženje za učenje na satu jezika.
Na strukturiranom tečaju A Satisfying School experience: strategies and skills for teachers“ („Zadovoljno školsko okruženje: Strategije i vještine za nastavnike“) Julija Dujić naučila je kako što dinamičnijim i kreativnijim okruženjem u učionici potaknuti i stimulirati učenike za učenje. Kroz razne aktivnosti te izmjenjivanjem iskustva, usmjerena na samopoštovanje učenika, naučila je kako povećati uključenosti učenika u sam proces nastave te kako ostvariti što veću povezanost i suradnju između nastavnika, učenika i njihovih obitelji. Tečaj je pomogao u razumijevanju, prepoznavanju i borbi protiv ranog napuštanja škole, negativnog odnosa između škole i obitelji i ranih znakova izgaranja nastavnika. Tečaj je sadržavao razne radionice kreativnosti, poboljšane komunikacije na relaciji nastavnik – učenik- roditelj te favoriziranju smislenog školskog iskustva.
Na tečajevima su upoznale učitelje iz Danske, Litve, Latvije, Grčke, Mađarske, Slovenije, Poljske, Španjolske, Finske, Njemačke i Hrvatske te su s njima razmjenjivali iskustva. Istovremeno je to bila prilika i za sklapanje novih prijateljstava, kao i mogućih budući suradnji.
Nakon svakodnevno odrađenih radionica, poslijepodneva su posvetile obilascima turističkih atrakcija Barcelone. Posjetile su poznatu tržnicu La Buqueria, crkvu Santa Maria del Mar te spomenik Christophera Columbusa u poznatoj ulici La Rambla. Obišle su katedralu Sagrada familia te poznatu koncertnu dvoranu Palau de la Música Catalana. Obišle su i Arc de Triomf (Slavoluk pobjede), Parc de la Ciutadella, trg Plaça Catalunyu, Nacionalni muzej umjetnosti Katalonija, muzej Pablo Picasso i Fondaciju Joan Miró. Imale se priliku vidjeti prekrasna arhitektonska ostvarenja poznatog španjolskog arhitekta Antonia Gaudija, katedralu Sagrada Familia, Casa Batlló i Güell park. Turistički dio završile su obilaskom poznatog stadiona Cam Nou te plaže Barcenoleta!
Sve naučeno, naša učiteljica Julija i knjižničarka Josipa primjenjivat će u svom razredu/knjižnici te prenijeti svojim kolegama. Ovo putovanje i edukacija bilo je veliko iskustvo i nezaboravan doživljaj!
Julija Dujić i Josipa Sudarević