U sklopu Europskog tjedna programiranja učenici od 1. do 4. razreda s učiteljicom Majom Štefanac sudjeluju u nizu zabavnih i edukativnih aktivnosti kojima upoznaju osnovne koncepte programiranja – bez upotrebe računala ili uz jednostavne digitalne alate.

Kroz igre poput „Robot i upute“, „Kretanje po mreži“, „Kodirana poruka“ i „Ples kodiranja“, učenici razvijaju logičko razmišljanje, preciznost u izražavanju, timski rad i kreativnost. Također, koristili su i jednostavne digitalne alate poput Scratch, Code.org-a ili Blockly Games kako bi sami osmislili kratke animacije, priče ili jednostavne programe.
Osim toga, izrađivali su svoj portret u pixel artu pomoću mreže kvadratića na papiru. Svaki kvadratić predstavlja jedan „piksel“, a učenici bojanjem stvaraju svoju sliku.
Tu je i Minecraft kodiranje po bojama te programiranje malog robota Ozobota pomoću obojenih kodova koje crtaju flomasterima na papiru. Planiraju i crtaju staze, a robot slijedi njihove upute koristeći senzore boje.
Aktivnosti su osmišljene tako da potiču razumijevanje osnovnih pojmova računalnog razmišljanja (naredbe, ponavljanje, uvjeti) i povezuju ih s igrom, pokretom i umjetnošću.
Cilj je pokazati da kodiranje može biti zabavno, pristupačno i kreativno za sve uzraste.
Skip to content