« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
U okviru Erasmus+ KA1 projekta e-KIDS započele su mobilnosti naših učitelja na strukturirane tečajeve u četiri europske države: Irsku, Portugal, Finsku i (vjerojatno) Cipar. Agencija za mobilnosti i projekte Europske Unije odobrila je naš Projekt još u svibnju 2020., o čemu smo već pisali, no zbog pandemije uzrokovane koronovirusom mobilnosti nisu bile moguće do ove jeseni.
Na prvu mobilnost u Dublin (Irska) u organizaciji Europass Teacher Academy išle su Tatjana Brešćanski, učiteljica Matematike, i Zrinka Jurić, učiteljica Hrvatskoga jezika i školska knjižničarka, od 3. do 9. listopada 2021.
U (OPŠIRNIJE) čitajte više!
Tatjana Brešćanski na strukturiranom tečaju pod nazivom 21st century skills for teachers and students (Vještine 21. stoljeća za učitelje i učenike) učila je o modelu projektnog učenja i načina njegovog uključivanja u nastavni proces, o upotrebi različitih digitalnih alata koji se koriste u svrhu poučavanja, upoznala metode obrnute učionice i model učenja u svrhu dobivanja rješenja – sve su to sadržaji koji će poboljšati poučavanje učitelja i učenje učenika ključne za školu 21. stoljeća. Na strukturiranom tečaju 4C's: Creativity, Critical Thinking, Communication and Collaboration in School (Kreativnost, kritičko mišljenje, komunikacija i suradnja u školi) Zrinka Jurić usvajala je znanja o poticanju kritičkog mišljenja i kreativnosti kod učenika, ali i o kreativnom mišljenju, o tome kako poboljšati komunikaciju u razredu, o dobrim načinima suradničkog rada među učenicima. Na tečajevima su upoznale učitelje iz Estonije, Litve, Grčke, Turske, Portugala, Španjolske, Češke, Njemačke, Poljske i Hrvatske te su s njima razmjenjivali iskustva te saznali više o njihovom školskom sustavu. Bila je to i prilika za stvaranje novih prijateljstava i potencijalnih budućih suradnji na projektima.
U slobodno su vrijeme obišle zanimljive turističke atrakcije Dublina, posjećivale muzeje i knjižnice, šetale parkovima. Posljednjeg dana boravka bile su na izletu na zapadnoj obali Irske, na poznatim Clif of Mohers (liticama Mohera), nacionalnom parku Buren i malom živopisnom gradiću Galwayu.
Za obje je ovo bilo iznimno bogato stručno, kulturološko, ali i turističko putovanje. Sve naučeno i doživljeno prenijet će kolegama u školi, na stručnim vijećima svojih predmeta na županijskoj razini i šire te ih primijeniti u radu s učenicima!