preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

 

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Tražilica
Kalendar
« Siječanj 2022 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2021./2022.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

Priloženi dokumenti:
logo E-KIDS WEB jos manji.jpg

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

MATEMATIČKI KUTAK
Od ankete do dijagrama (TBL)
TATJANA BREŠĆANSKI / datum: 23. 12. 2021. 01:45

Tijekom mobilnosti u Dublinu u sklopu provedbe Erasmus+ projekta e-KIDS, učiteljica Tatjana Brešćanski detaljnije je upoznala nastavnu metodu task based learning (TBL) - učenje bazirano na zadatku. Ishod koji bi učenici trebali ostvariti ovim zadatkom je Organizira i analizira podatke prikazane dijagramom relativnih
frekvencija
.

Učenici 7.b i 7.c razreda kroz nekoliko su nastavnih sati razvijali kreativnost i socijalne vještine, a u nastavni proces ugradili su i inovaciju i digitalizaciju, sastavnice naziva našeg projekta. Prva učenička aktivnost bila je osmisliti anketno pitanje, a nakon toga - svaki je učenik kreirao anketu koristeći digitalni alat MS Forms. Poveznice na svoje ankete učenici su postavili u Wakelet kolekciju koju je pripremila učiteljica kako bi sve ankete bile na jednom mjestu i time se olakšala zadaća - odgovaranje na anketna pitanja vršnjaka. Pristigle odgovore svaki je učenik tijekom nastavnog sata prikazao prvo tablično, a zatim i stupčastim te kružnim dijagramom relativnih frekvencija. 

Atmosferu tijekom sata možete pogledati klikom na fotografiju, a najzanimljivije odgovore u OPŠIRNIJE.

 


[OPŠIRNIJE]



Božićna simetrija
TATJANA BREŠĆANSKI / datum: 21. 12. 2021. 19:32

Učenici petih razreda uspješno su metodom obrnute učionice upoznali pojam osne simetrije i osnosimetričnih likova. Učiteljica Tatjana Brešćanski za pripremu digitalnog materijala primijenila je alat Nearpod koji je upoznala na strukturiranom tečaju u Dublinu "Vještine dvadeset i prvog stoljeća za učitelje i učenike", u sklopu mobilnosti Erasmus+ e-KIDS projekta. Digitalni materijal možete pogledati OVDJE. Učenici su se odlično snašli i uspješno primijenili naučeno - koristeći tempere kreirali su osnosimetrične slike zimskih motiva. Klikom na fotografiju otvorite i pogledajte videouradak! 

                    


[OPŠIRNIJE]



Obrnuta učionica - Distributivnost množenja prema zbrajanju
TATJANA BREŠĆANSKI / datum: 7. 12. 2021. 09:39

Učenici petih razreda polako se navikavaju na obrnutu učionicu. Današnja tema bila je Distributivnost množenja prema zbrajanju. Tema je pogodna za obrnutu učionicu jer su sadržaji kojima se učenici bave njima djelomično poznati. 

Učiteljica matematike Tatjana Brešćanski nastavlja u učionici provoditi  aktivnosti i metode o kojima je slušala na tečaju "21st century skills for teachers and students / Vještine 21. stoljeća za učitelje i učenike" u sklopu e-KIDS Erasmus+ projekta. Učenicima je putem Teams platforme i virtualne učionice podijeljena poveznica na  materijale za rad u digitalnom obliku koristeći aplikaciju BookWidgets. Nastavni materijal je koncipiran tako da vodi učenika iz aktivnosti u aktivnost. Povratne informacije, prije početka nastavnog sata vježbe koji slijedi nakon što učenici odrade uvod u temu, bile su pozitivne, a vidljive su iz kratkih kvizova i anketa koje su dio nastavnog materijala. Na satu je uslijedilo kratko formativno vrednovanje, također putem kviza, a na taj je način dobivena direktna  informacija o aktivnostima  koje treba pojačati tijekom sata. Bravo, petaši! Naravno, bilo je i učenika koji nisu odradili predviđenu zadaću unatoč pravovremenoj uputi i objašnjenju zašto je važno raditi zadaće uopće, a posebno zadaće ovakvog tipa. Njima je zaista bilo teško pratiti rad. Svakako je i dalje potrebno raditi na preuzimanju odgovornosti učenika za svoje učenje.

 


[OPŠIRNIJE]



Večer matematike
TATJANA BREŠĆANSKI / datum: 6. 12. 2021. 21:02

Zbog epidemioloških mjera, Večer matematike nije se održala na uobičajeni način, ali to nije spriječilo učenike petih razreda da nastave tradiciju sudjelovanja u ovom dugogodišnjem projektu koje se provodi pod pokroviteljstvom Hrvatskog matematičkog društva. Klikom na sliku možete doživjeti dio vesele i zabavne atmosfere.


[OPŠIRNIJE]



Matematički adventski kalendar za sedmaše
TATJANA BREŠĆANSKI / datum: 1. 12. 2021. 02:03

Dragi sedmaši, svaki dan otvorite jedan poklončić adventskog matematičkog kalendara i riješite matematički zadatak prikupljajući tajni broj ili tajnu riječ. Na kraju tjedna predajte tjedni zadatak. Zabavite se! Čeka vas iznenađenje!


[OPŠIRNIJE]



Adventski kalendar za učenike 5. razreda
TATJANA BREŠĆANSKI / datum: 1. 12. 2021. 01:59

Dragi petaši, svaki dan otvorite jedan poklončić adventskog matematičkog kalendara i riješite matematički zadatak prikupljajući tajni broj ili tajnu riječ. Na kraju tjedna predajte tjedni zadatak. Zabavite se! Čeka vas iznenađenje!

 


[OPŠIRNIJE]



Procjene matematičkih tvrdnji
TATJANA BREŠĆANSKI / datum: 10. 11. 2021. 16:00

Uvođenjem različitih tipova zadataka u nastavu matematike nastoji se kod učenika potaknuti kritičko mišljenje i razvoj strategija potrebnih za rješavanje problema. Jedan od takvih tipova zadataka je procjena matematičkih tvrdnji. Učenici petih razreda ovom su vježbom, na poticaj učiteljice Tatjane Brešćanski, povezali I(novativnost) i D(igitalizaciju) našeg Erasmus+ projekta e-KIDS.

 Učenici su odabrali po jednu od ponuđenih tvrdnji i istražili vrijedi li tvrdnja uvijek, nikada ili samo u pojedinim slučajevima. Svoja su zapažanja snimili kao kratki video uradak i postavili na Padlet ploču - suradnički alat. Na nastavi su učenici analizirali obrazloženja svojih vršnjaka te pritom razvijali matematički jezik i podizali razinu matematičke komunikacije.

Na koji su način učenici prezentirali svoje mišljenje pogledajte klikom na fotografije.

                                       


[OPŠIRNIJE]



Obrnuta učionica - Zaokruživanje prirodnih brojeva
TATJANA BREŠĆANSKI / datum: 21. 10. 2021. 16:05

Nakon što su metodu obrnute učionice upoznali radeći prema uputama za pripremljene tiskane materijale (tema Brojevni pravac), ovaj puta su učenici petih razreda pravila zaokruživanja prirodnih brojeva radili uz digitalni nastavni materijal . Na taj način učiteljica matematike Tatjana Brešćanski započinje u učionici provoditi  aktivnosti i inovativne metode o kojima je slušala na tečaju "21st century skills for teachers and students / Vještine 21. stoljeća za učitelje i učenike" u sklopu e-KIDS Erasmus+ projekta. Podsjetimo, obrnuta učionica (eng. „flipped classroom“) je pedagoški pristup u kojem je tradicionalni pojam učenja u učionici preokrenut tako da se učenici već kod kuće, prije dolaska u razred, upoznaju s nastavnim materijalom, a vrijeme u razredu koristi se za produbljivanje znanja kroz vježbe, za rješavanje problemskih zadataka i za interakciju s ostalim učenicima i učiteljem. Ovakvim načinom poučavanja učenici su u centru poučavanja, zaposleni su aktivnostima koje zahtijevaju suradnju s drugim učenicima i učiteljem a temelje se na rješavanju problema. Time se uloga učitelja mijenja prema ulozi voditelja i mentora koji potiče učenike na samostalno učenje, samoregulaciju učenja i odgovornost prema vlastitom učenju i napretku.

U virtualnoj učionici na platformi Teams učenicima je podijeljena poveznica na  materijale za rad u digitalnom obliku koristeći aplikaciju BookWidgets. Nakon što su se učenici pripremili za rad, na nastavi smo analizirali učinjeno, provjerili zaključke i nastavili s uvježbavanjem te razgovorom otklanjali nedoumice i nesigurnosti.

Kako su učenici petih razreda doživjeli drugu obrnutu učionicu pogledajte u rezultatima anonimne ankete pod OPŠIRNIJE.


[OPŠIRNIJE]



Kreativni brojevni pravac
TATJANA BREŠĆANSKI / datum: 20. 10. 2021. 15:27

Poticanje kreativnosti jedan je od ciljeva e-KIDS projekta, Erasmus+ KA1 projekta naše škole. Da i matematika može biti kreativna pokazali su učenici petih razreda. Na poticaj učiteljice Tatjane Brešćanski, odabrali su temu i prikazali događaje vezane uz nju na brojevnom pravcu, a njihovi su radovi objedinjeni u digitalnoj knjizi koju možete otvoriti klikom na fotografiju.