preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(22. 4. - 3. 5. 2024.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2023./2024.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

VIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
RADIONICA GAMIFIKACIJE I UČENJA KROZ IGRU
Autor: Zrinka Jurić, 15. 3. 2024.

U srijedu 13. ožujka 2024.  u našoj je školi održana radionica o pojmovima gamifikacije i učenja kroz igru. Radionicu su vodili učitelji Adrijan Čačić i Iva Muškić, koji su u prosincu 2023. sudjelovali na Erasmus edukaciji, obogaćujući tako svoje pedagoško iskustvo novim spoznajama! 
Više o radionici piše Iva Muškić,  a čitajte i gledajte u (OPŠIRNIJE)! 


U uvodnom dijelu radionice, sudionici su se upoznali s temeljnim konceptima gamifikacije i učenja kroz igru uz interaktivne zadatke. Jedan od interaktivnih dijelova radionice bio je zadatak u kojem su sudionici tražili simbole u učionici. Kada bi dvoje sudionika pronašlo simbole koji su se podudarali, radili bi zajedno u paru. Nakon toga, sudionici su u parovima igrali igru s karticama, inspiriranu društvenom igrom "The Mind" gdje su bez izravne komunikacije morali rješavati zadatke. Ova igra poticala je strategijsko razmišljanje, planiranje poteza te suradnju među partnerima. Ova aktivnost nije samo potaknula suradnju među sudionicima, već je i ilustrirala važnost timskog rada i komunikacije u procesu učenja!

           

Nakon uvodnog zadatka, sudionici su se podijelili u grupe prema mjesecima u godini u kojima su rođeni. Svaka grupa imala je zadatak rješavanja zagonetke u kojoj su morali otkriti točnu definiciju pojmova gamifikacije i učenja kroz igru. Ova aktivnost poticala je timski rad i kreativno razmišljanje dok su sudionici surađivali u rješavanju zagonetki.



 

Na kraju radionice, sudionici su se okupili kako bi odigrali igru "Fake Artist Goes to New York" u kojoj su nastojali otkriti uljeza. Ova igra dodatno je poticala analitičko razmišljanje i razvoj komunikacijskih vještina dok su sudionici pokušavali identificirati tko je među njima "lažni umjetnik".

             

Uz praktične primjere nastavnici su razmjenjivali iskustva i razgovarali o primjenama gamifikacije i učenja kroz igru, razvijali vlastite ideje i dijelili primjere iz prakse.

Radionica je bila izuzetno dobro primljena među sudionicima pružajući im priliku ne samo da steknu nove spoznaje o gamifikaciji i učenju kroz igru, već i da iskuse praktične primjene ovih koncepata kroz interaktivne aktivnosti i igre, stvarajući nove perspektive o primjeni igara u obrazovnom kontekstu.

                                                                                            Iva Muškić 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju