« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
U jednoj od prijašnjih objava spominjali smo da smo i ove godine uključeni u projekt Škola za kreativnost, škola za 21. stoljeće s osječkom Udrugom Klikeraj. S grupom darovitih šestaša u okviru Projektnog učenja osmišljavao se i izrađivao produkt s temom Pusti otok. Nedavno je za njih u Osijeku organizirana Ljetna škola kreativnosti gdje je predstavljen naš produkt Vodič za preživljavanje na pustom otoku, a učenici su sudjelovali i u zanimljivim kreativnim radionicama.
Više čitajte i gledajte u (OPŠIRNIJE)!
S već spomenutom zadanom temom Pusti otok kroz nekoliko radionica trebalo je osmisliti i izraditi krajnji produkt kao rezultat projektnog učenja.
Prvi korak bio je odlazak na našu Banju, a učenici su ondje trebali ponijeti dva predmeta bez kojih ne mogu preživjati dan. Bilo je tu vode i sendviča, ali i 5 kuna, naočale, mobiteli. Nakon što je učenicima rečena tema, bilo im je jasno da treba naći načine preživljavanja na pustom otoku i za duži period od tog jednog dana.
Učenici su nakon toga u parovima istraživali različita područja potrebna za snalaženje i preživljavanje na pustom otoku, prepremali materijale, ali i pitanja. Pitanja na koje su im odgovore dali gosti g. Smail Hibeljić i gđa Katica Konstantinović, inače prosvjetari, ali i iskusni izviđači. I tako su s dovoljno istraživanja i dobivenih odgovora krenuli u izradu Vodiča za preživljavanje na pustom otoku.
U njemu su detaljno iznesene upute i savjeti o važnosti vode i vatre, kako se prehraniti, kako se orijentirati, gdje se smjestiti, kako pozvati u pomoć te kako izraditi splav. Kako smo već u uvodu rekli, produkt je predstavljen na Ljetnoj školi kreativnosti na kojoj su se okupile sve škole sudionice Projekta. Voditelji Projektnog učenja u našoj su školi Goran Bosnić, školsi psiholog, Suzana Kurtušić, školska pedagoginja i Zrinka Jurić, školska knjižničarka.
Uz to učenici su imali priliku sudjelovati u kreativnim radionicama gdje je dodatno njihova maštovitost i kreativnost mogla doći do izražaja.
radionica BIJEG IZ DVORCA (popularni Escape room)
radionica ENERGIJA
radionica ARHEOLOGIJA
radionica IGROM DO LIKA