« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Učiteljica 3. c Nada Brdar i Zrinka Popić, učiteljica na stručnom osposobljavanju, napisale su članak za časopis Vukovarsko-srijemski učitelj u kojemu predstavljaju projekt 3. c "Putujemo Baranjom" nastao u okviru školskog projekta "Putujemo Hrvatskom"!
Tekst članka popraćen fotografijama čitajte u OPŠIRNIJE!
SAŽETAK
Ovim člankom predstavljamo primjer kako se uspješnom komunikacijom i suradnjom između škole, roditelja i Uprave grada Vinkovaca na čelu s gospodinom gradonačelnikom lako ostvaruju zamišljeni i isplanirani školski i razredni projekt…
UVODNA RIJEČ
U Osnovnoj školi Vladimira Nazora Vinkovci ove školske godine za projekt smo odabrali temu Putujemo Hrvatskom. Svaki učenik, učitelj, nastavnik i djelatnik škole dao je svoj doprinos, ideju i aktivnost za ostvarivanje projekta.
Cilj je bio upoznati lijepu našu domovinu, „putovati“ različitim krajevima, stjecati nova znanja i obogatiti spoznaje o domovini u kojoj živimo.
Na Dan škole, na svečanoj priredbi 30. svibnja 2019. godine, svi smo predstavili svoje uratke, slike, crteže, makete, izložbe, plesalo se, pjevalo i mnogobrojne posjetitelje animiralo, a učenici viših razreda pokazali su svoje znanje natječući se u znanju zajedno sa svojim nastavnicima u Pub kvizu.
ISHODI
NA POČETKU…
I onda je krenulo, zahuktalo se i došli smo na ideju da se obratimo Upravi grada Vinkovaca i gospodinu gradonačelniku sa zamolbom za jednokratnu novčanu naknadu u iznosu od 1.500,00 kn kako bismo platili troškove autobusa.
Našu zamolbu u obliku stripa, sa svim našim potpisima, dostavili smo na pravu adresu. Svi smo bili presretni jer je odgovor (zaključak) stigao jako brzo i odobrena su nam novčana sredstva, a time i besplatan prijevoz autobusom. Može li bolje?!
Od tada je rad na projektu bio intenzivniji, brži i veseliji. Učenici su marljivo prikupljali podatke i fotografije o Baranji: smještaj na zemljovidu, gospodarstvo, naselja i gradovi, stanovništvo, biljni i životinjski svijet, prirodne ljepote, kulturne znamenitosti, …
OSTVARIVANJE PROJEKTA
NA KRAJU…
Na Dan škole, na školskoj priredbi, predstavili smo tijek našega projekta kratkom prezentacijom koja je sadržavala plan, ostvarivanje i ishode našega razrednog projekta Putujemo Baranjom.
Na kraju smo se okupili u našoj učionici, pogledali pripremljenu izložbu, analizirali plakate izrađene u skupinama, čitali sastavke s doživljajima i utiscima s izleta,…
Bilo je kruha, masti i paprike!
UMJESTO ZAKLJUČKA
Ciljeve projektne nastave je moguće ostvariti, ali svi koji je provode, znaju koliko je zahtjevan i sadržajan put od početka do kraja… uloženo mnogo rada, dogovora, promišljanja, izmjena i dopuna, ali kada se ostvari… ispune srca, razvuku osmijeh…
Kada je Emin djed, jedući kruha, masti i paprike rekao: „Hvala vam, ovo me podsjetilo da sam se na ovome othranio.“, odmah se probudila nova ideja za neki budući projekt…
Hvala svima koji su pridonijeli da ovaj razredni projekt Putujemo Baranjom bude tako poseban, bogat i sadržajan. Jedno kratko poludnevno putovanje koje je okupilo 58 izletnika, a tako puno doživljenog, lijepog, zajedničkog i nezaboravnog!
Nada Brdar i Zrinka Popić