preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(2. - 20. 12. 2024.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2024./2025.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

VIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ZAVRŠENE DRUGE MOBILNOSTI NAŠIH UČITELJA NA STRUKTURIRANIM TEČAJEVIMA U PORTUGALU U OKVIRU ERASMUS+ KA1 PROJEKTA e-KIDS
Autor: Zrinka Jurić, 21. 10. 2021.

Učiteljice Lidija Škrlec i Dunja Golek svoju mobilnost završile su u prekrasnom Portugalu. Sudjelovale su na  tečaju "Stimulating creativity and innovation in the classroom" u organizaciji CREF Sesimbra - Centro de Recursos Educativos de Formacao. 
Što su sve u na tečajevima naučile, u portugalskim školama vidjele te o dojmovima na Portugal, čitajte i gledajte u (OPŠIRNIJE). 

    


      

Brojne  radionice otvorile su pitanja za promišljanje o upotrebi tehnologije u nastavi, njezine namjene i primjerenosti korištenja. Učiteljica Dunja Golek, u svome dijelu tečaja "Innovative teacher - motivated student; Collaborative problem solving", upoznala se s  s dramskim igrama koje će rado primijeniti u svome razredu. Prvi se puta susrela s digitalnim alatom Menti Meter u kojem je kreirala razne vrste upitnika. Osim toga, predstavila se kreirajući kratki film u alatu Biteable. Radila je s digitalnim alatima platforme ClassTools, a oduševio ju je alat Quiver Vision koji pretvara 2D sliku u 3D vizualizaciju. Jedva čeka sve naučeno primijeniti u svom razredu.


Učiteljica Lidija Škrlec, u dijelu tečaja pod nazivom "Future Classroom Methodology of teaching", upoznala se s načinima interakcije s učenicima, metodama rada u razredu, posebno pri skupnom radu. Upoznala je metode rada pomoću alata Tricider koji je odličan za poticanje kritičkog razmišljanja učenika. Radila je i pomoću QR kodova te napravila QR kod kojim je predstavila web stranicu našeg projekta.


Svi sudionici tečaja posjetili su dvije portugalske škole, srednju i osnovnu, koje provode inovativan pristup poučavanju. Srednja škola Manuel Martins u gradu Setubal ima uređenu "učionicu budućnosti" (Future classroom). U njoj nastavnik organizira i nadgleda proces učenja učenika, a naglasak je na samostalnom i istraživačkom učenju. Učionica je i prostorno zanimljivo organizirana kako bi potaknula projektni rad, koji podrazumijeva rad u timu, istraživanje i prezentacijski dio. Učionica naravno obiluje i uređajima suvremene tehnologije, kao što je 3D printer, tableti, pametne ploče te kamera za prezentiranje rada na stolu.


U osnovnoj školi Escola Basica Integrada da Boa Agua primjenjuje se potpuno novi način učenja učenika. Kroz školu ih je proveo ravnatelj škole, koji je objasnio pedagošku metodologiju koju ondje provode. Njihova metodologija se sastoji od razbijanja granica među nastavnim predmetima, ali i među dobnim skupinama učenika koji tvore razred. To podrazumijeva ogromnu fleksibilnost u organizaciji rada, i potpuno individualizirani pristup svakome učeniku. U ovoj školi učenici imaju 10 sati tjedno projektnog rada, koji je međupredmetni, te 15 sati grupnoga rada. Ravnatelj je pojasnio kako u ovoj školi učitelji ne poučavaju učenike, već im pomažu u učenju.
Voditelj organizacije ih je uputio na izraz "Less teacher, best teacher" (Manje poučavanja, bolji učitelj) što podrazumijeva potrebu da učenike usmjeravamo aktivnom, suradničkom učenju te korištenju različitih izvora znanja.


Nakon uspješno odrađenih radionica, organizirani su izleti za sve sudionike kako  bi Portugal doživjeli svim osjetilima. Posjetili su obližnji ribarski gradić Sintru. Gradić obiluje dvorcima, palačama te odlično očuvanim privatnim kućama koje ističu posebnost portugalske arhitekture na svakom koraku.
Uzbudljivo je bilo doživjeti  veličanstven zalazak sunca na najzapadnijoj točki Europe - Cabo da Roca (Roca Cape). Istraživanja su nastavile upoznavanjem Lisabona.
Večeri su bile posvećena uživanju u portugalskoj kuhinji koja uključuje razne vrste ribe. Kušale su školjke, lignje, kozice, crnu tjesteninu, škampe,  bakalar...
Uživale su u tradicionalnom fadu. Solo pjevačica uz pratnju klavijatura, harmonike i tradicionalne gitare (s 12 žica ) nagrađena je za izvrsnu izvedbu gromoglasnim pljeskom.
Sve naučeno, naše učiteljice Lidija i Dunja primjenjivat će u svom razredu i  prenijeti svojim kolegama. Za učiteljice je ovo bilo veliko iskustvo i nezaboravan doživljaj!

  OBRIGADO!  

                                                                učiteljice Lidija Škrlec i Dunja Golek

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju