preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(6. 5. - 17. 5. 2024.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2023./2024.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

VIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
BUDIMO TIM ZA BOLJU ŠKOLU (Stres - kako ga prepoznati, kako se boriti protiv stresa; Kako ostvariti bolju komunikaciju s radnim kolegama, roditeljima i učenicima?)
Autor: Zrinka Jurić, 6. 6. 2022.

Tema je nastala kao dio projekta e-KIDS, djelo osam nastavnika OŠ Vladimira Nazora Vinkovci. E-KIDS je kratica koja označava edukaciju o kreativnosti, inovativnim metodama, digitalizaciji i socijalnim vještinama. Zadovoljavajuće školsko okruženje nastaje kao dio edukacije koju sam prošla tijekom svojeg posjeta tečaja u Barceloni.


Učeći brojne metode razvijanja komunikacije među nastavnicima, s roditeljima i učenicima nastaje predavanje u kojemu želim osvijestiti današnje probleme društva i zajednice. Komunikacija koja je osnovni dio razumijevanja među ljudima, danas poprima razne nove oblike (e-mail pošta, razne internetske mreže komunikacija …) koja je veoma korisna i omogućila je ljudima bržu komunikaciju, komunikaciju na velikoj udaljenosti, ali je isto tako donijela i neke od problema. Tijekom komunikacije s osobom koju vidimo možemo vidjeti njeno trenutno stanje duha, životni stav, možemo primijetiti i odnos prema onomu o čemu se razgovara. Kod ovakvih oblika komunikacije to nije moguće i tu upravo često nastaju problemi. Zapitamo se što je stvarno mislila osoba koja nam je napisala poruku. Tu često nastaju nesporazumi i između ostalih problema kod čovjeka se stvara još jedan oblik stresa.
Želim pokušati  odgovoriti na pitanja: Odakle dolazi stres? Kakve tragove ostavlja na nas? Jesmo li svjesni svoje razine stresa? Što sve danas stvara stres u našoj profesiji?

Više čitajte u (OPŠIRNIJE)! 


    Jedan od pokretača stresa je upravo komunikacija koja se tijekom pandemije pogotovo izmijenila. Komunikaciju s kolegama, roditeljima i djecom smo imali u  prethodno navedenom obliku. Stres se pojavio kod nastavnika, ali i kod roditelja i učenika.

   U želji ostvarenja zadovoljavajućeg školskog okruženja upoznat ćemo nekoliko metoda otklanjanja stresa. Metoda „magic shower“ je metoda kojom se može voljom obojati stres te ga iz negativne (nama nevoljene boje) pretvoriti u pozitivnu (voljenu) boju.

   „The healthy mind platter“ također je metoda kojom se želi naznačiti potreba odvajanja dnevnog vremena za različite aktivnosti (aktivnosti kad je naš mozak potpuno uključen u rad, vrijeme za „igru“, vrijeme za potpuno isključivanje, tj. punjenje baterija)

   Radno okruženje je mjesto na kojemu se provodi puno vremena, stoga se danas poseže za raznim mogućnostima povezanosti radnog okruženja s prirodom. Priroda odmara duh te se sve više škola odlučuje na prirodno uređenje interijera škole (puno drveća, zelenila i prirodnog svjetla). Znamo da je to sve moguće ostvariti s većim financijskim mogućnostima, ali uvijek postoje i alternativni oblici. Stvaranjem bolje radne atmosfere doprinosimo i boljim odnosima među kolegama, roditeljima i djecom.

    Da bismo ostvarili bolju komunikaciju, potrebno je poznavati potrebe svakog pojedinca u komunikacijskom procesu. Današnje potrebe školstva izgledaju uglavnom ovako: želja svakog nastavnika je omogućiti učeniku što bolje obrazovanje,  svakog roditelja je imati dijete koje je odličan učenik, a svakog učenika je biti odličan učenik. Uspjeh koji se bilježi odličnom ocjenom je danas prioritet, a svjesni smo da u stvarnom životu to nije tako iz više razloga. Stvara se nezadovoljstvo kod sva tri člana ove komunikacije.

      Sa željom promjene i izražavanja potreba od strane svih članova komunikacije  predstavljam kolegama novi oblik ostvarivanja primanja roditelja. Tim oblikom bi se moglo puno toga promijeniti u odnosu učenika, roditelja i nastavnika. Vrijeme koje je predodređeno za primanja roditelja provodili bi zajedno učenik, roditelj i nastavnika gdje bi učenik dobio glavnu riječ, a roditelj i nastavnik kao osobe koje bi mu pomogle i pratile njegovo razmišljanje. Ovaj je oblik komunikacije (oblik projekta)  u začetku i predstavljen je učenicima i roditeljima jednog osmog razreda. Roditelji i djeca pokazali i su nteres. Ovim putem bismo mogli puno više saznati o učenicima, nastavnicima i  školskom okruženju. Pravilnom i pozitivnom komunikacijom cilj nam je ostvarivati što bolje rezultate u odgojnom i obrazovnom procesu.

Ovjde prilažem Radni listić

                                                                                       Julija Dujić                    

                                                                                           





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju