preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(6. 5. - 17. 5. 2024.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2023./2024.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

VIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
IZ NAŠIH UČIONICA - SCENSKE IGRE KAO POTICAJ U RAZVOJU SOCIJALNIH VJEŠTINA
Autor: Zrinka Jurić, 19. 12. 2023.

Dana 13. prosinca 2023. učenici petog c razreda na satu Hrvatskoga jezika izvodili su zanimljive dramske vježbe kako bi se pripremili za skorašnji susret s dramskim tekstom u nastavi književnosti. Ujedno je ovo bila i prilika za rad na razvoju socijalnih vještina, pogotovo komunikaciji, suradnji, slušanju i poštivanju osobnoga i tuđega prostora.
Ovakvi sati izvrsni su primjeri povezivanja nastave s trećim ciljem Erasmus akreditacije škole. O satu nam u (OPŠIRNIJE) piše učiteljica hrvatskoga jezika Irena Mataković, a ondje su i fotografije.  
 


Na samome početku sata izvodili su vježbu „zamrznutih prizora“ na zadanu temu. Neke od zadanih tema bile su: moja mama kad dobijem lošu ocjenu, zagrljaj, moj razrednik. Učenici su, zabavljajući se, stvarali svoj osobni prostor i poštivali tuđi. Posebna je ovo prilika za povučeniju djecu i razvoj njihovog samopouzdanja i samosvjesnosti.


Uslijedila je vježba „Načinimo skulpturu“ u kojoj su učenici, jedan po jedan, izlazili na improviziranu scenu i pokušali načiniti zajedničku skulpturu – nastavnica je zadavala naziv skulpture (npr. Božić, rat, ljepota…). Do izražaja je došla odlična suradnja među petašima te sposobnost pažljivoga praćenja uputa.


Treću su vježbu učenici odradili podijeljeni u pet skupina. Svaka je skupina dobila jednu problemsku situaciju za koju su morali ponuditi rješenje i kratko je scenski prikazati. Ovdje je važno poticati ih da s poštovanjem gledaju jedni na druge, istodobno doprinose, sudjeluju i pomažu u radu skupine.


Sat je završio igrom pantomime u kojoj je bilo puno smijeha i kreativnosti. Učenici su na ovakvim satima vrlo opušteni, zaigrani, a itekako im je stalo do rezultata pa je ovo izvrstan način dobiti uvid u socijalne vještine pojedinih učenika, a isto tako i uvježbavati ih i učiti određenim socijalnim vještinama.

                                                      Irena Mataković, učiteljica hrvatskog jezika





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju