« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Dana 13. prosinca 2023. učenici petog c razreda na satu Hrvatskoga jezika izvodili su zanimljive dramske vježbe kako bi se pripremili za skorašnji susret s dramskim tekstom u nastavi književnosti. Ujedno je ovo bila i prilika za rad na razvoju socijalnih vještina, pogotovo komunikaciji, suradnji, slušanju i poštivanju osobnoga i tuđega prostora.
Ovakvi sati izvrsni su primjeri povezivanja nastave s trećim ciljem Erasmus akreditacije škole. O satu nam u (OPŠIRNIJE) piše učiteljica hrvatskoga jezika Irena Mataković, a ondje su i fotografije.
Na samome početku sata izvodili su vježbu „zamrznutih prizora“ na zadanu temu. Neke od zadanih tema bile su: moja mama kad dobijem lošu ocjenu, zagrljaj, moj razrednik. Učenici su, zabavljajući se, stvarali svoj osobni prostor i poštivali tuđi. Posebna je ovo prilika za povučeniju djecu i razvoj njihovog samopouzdanja i samosvjesnosti.
Uslijedila je vježba „Načinimo skulpturu“ u kojoj su učenici, jedan po jedan, izlazili na improviziranu scenu i pokušali načiniti zajedničku skulpturu – nastavnica je zadavala naziv skulpture (npr. Božić, rat, ljepota…). Do izražaja je došla odlična suradnja među petašima te sposobnost pažljivoga praćenja uputa.
Treću su vježbu učenici odradili podijeljeni u pet skupina. Svaka je skupina dobila jednu problemsku situaciju za koju su morali ponuditi rješenje i kratko je scenski prikazati. Ovdje je važno poticati ih da s poštovanjem gledaju jedni na druge, istodobno doprinose, sudjeluju i pomažu u radu skupine.
Sat je završio igrom pantomime u kojoj je bilo puno smijeha i kreativnosti. Učenici su na ovakvim satima vrlo opušteni, zaigrani, a itekako im je stalo do rezultata pa je ovo izvrstan način dobiti uvid u socijalne vještine pojedinih učenika, a isto tako i uvježbavati ih i učiti određenim socijalnim vještinama.
Irena Mataković, učiteljica hrvatskog jezika