Učenici 3.c nekoliko su nastavnih sati razgovarali o vrlo važnoj temi - emocijama. Ovom temom obuhvaćeni su Sat razrednika, Izvannastavna aktivnost, Hrvatski jezik i Likovna kultura.
Više nam u OPŠIRNIJE piše njihova učiteljica Sara Špiko! Ondje su i fotografije!
Na nastavnom satu Sata razrednika započeli smo razgovorom o tome kako se osjećamo danas. Odgovori su najčešće bili isti - ili su sretni, ili su tužni. Shvatili smo da je ponekad teško i zahtjevno reći koje točno emocije doživljavamo pa smo se odlučili upoznati s mnogim ugodnim i neugodnim emocijama koje smo sigurno nekad osjetili, ali možda ne znamo da se tako zovu - ljutnja, radost, ljubomora, uspješnost, ponos, strah, uznemirenost, ushićenost, uzbuđenost…
Učenici su sjeli u krug, izvlačili papirić s jednom emocijom i ostalima ispričali jesu li ikada osjetili tu emociju i u kojoj situaciji. Razgovarali smo o važnosti razgovaranja o svojim emocijama, bile one ugodne ili neugodne. Navodili smo primjere kako možemo kontrolirati svoje emocije, prepoznati ih i zatražiti pomoć ako se sami ne znamo izboriti s neugodnim emocijama.
Na Izvannastavnoj aktivnosti učenici su u parovima izrađivali plakate za učionicu i poručili: U REDU JE OSJEĆATI! Plakate smo izložili na zid kako bismo se podsjećali da je uistinu u redu biti sretan, tužan, ljut, ponosan, uplašen, povrijeđen…
O emocijama smo razgovarali i na nastavnom satu Hrvatskog jezika kada su se učenici upoznali sa snjegovićima Snjegomrazićem i Snjegoledićem koji zbog svoje ljubomore nisu uspjeli biti sretni prijatelji. Ipak, snjegovići su nas naučili da je ljubomora neugodna emocija koju trebamo naučiti zaustaviti kako bismo uvažavali različitosti i bili tolerantni.
Emocije su učenici likovno prikazali i na Likovnoj kulturi. Odabrali su jednu ugodnu i jednu neugodnu emociju te ju prikazali tonskom gradacijom boja, različitim pokretima kista i plohama.
3. c razred poručuje svima: VAŽNO JE DA I TI BUDEŠ SA SVOJIM EMOCIJAMA NA ''TI''!
učiteljica Sara Špiko