« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Već smo više puta spominjali kako se ovogodišnjim školskim projektom Više od igre želi kod učenika i učitelja potaknuti kreativnost u stvaranju novih društvenih igara povezanih sa sadržajima kurikuluma, bilo da se igraju na ploči ili digitalno. Osim novih igara i stare, dobro nam poznate igre, mogu naći svoju primjenu u nastavi na način da se prilagode sadržajima pojedinih predmeta. Lijepo je pak ponekad se jednostavno igrati uobičajenih društvenih igara na satu te se malo opustiti.
U (OPŠIRNIJE) pogledajte kako su u 6. c na satima Hrvatskoga jezika u proteklih nekoliko tjedana na spomenuta tri načina igralo kroz učenje i učilo kroz igru!
1. DRUŠTVENE IGRE NASTALE NA PREDLOŠCIMA BAJKI IVANE BRLIĆ- MAŽURANIĆ
Učenici su se u parovima prijavili za izradu društvene igre prema trima bajkama Ivane Brlić-Mažuranić koje su čitali za lektiru. Uz samu igraću ploču trebali su na posebnom papiru napisati tko su autori igre, što igra sadrži (ploča, kartice, figure, …), koji je cilj igre, pravila i kratki opis tijeka igre te eventualne napomene. Bilo je poželjno i osmisliti naziv igre!
Na samom satu lektire autori igara ukratko su predstavili svoju igru, a potom je uslijedilo igranje. Dočekivali su manje skupine učenika i moderirali igrom. Postavljani zadaci, pitanja, iznenađenja bili su ujedno dobra prilika za provjeriti pročitanost zadanih bajki. Kako sami kažu, bilo je tu svega – i pročitanosti s razumijevanjem i bez njega. U svakom slučaju bilo je zabavno i izazovno što fotografije i prikazuju.
2. DRUŠTVENA IGRA U DIGITALNOM OBLIKU – ISTINA ILI LAŽ UZ GLAGOLSKE OBLIKE
Jezični sadržaji o glagolskim oblicima svoje su mjesto našli u igri istina ili laž u digitalnom obliku. Bio je to sat ponavljanja, a učenici su bilježili svoje odgovore i riješenost. Uz igru i glagolski oblici mogu biti zanimljiviji!
3. IGRANJE UOBIČAJENIH DRUŠTVENIH IGARA
Ponekad se uistinu može neki sat “žrtvovati“ za igranje jer se na taj način potiče društveni, ali i kognitivni rast učenika. Učenici sami biraju igre koje ih vesele i koje im se sviđaju. Ovoga puta to su bile Tik-tak bum, 5 sekundi, šah, mlin, tangrami, Čovječe, ne ljuti se, a igrali su samostalno, u paru ili u skupini!