« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Već treću godinu zaredom prvi četvrtak u prosincu održava se "Večer matematike" (ili kako to učenici popularno zovu "Noć matematike"). Više o samoj Večeri, o dojmovima te atmosferi kroz fotografije u OPŠIRNIJE.
"Večer matematike" je projekt Hrvatskog matematičkog društva koji se sastoji od skupa interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici.
Učenici sudjelovanjem u zanimljivim aktivnostima otkrivaju često zaboravljenu zabavnu stranu matematike, stvaraju nove ideje o tome što matematika jest i čime se bavi, te dokazuju da matematičke probleme svakodnevno svi uspješno rješavamo iako toga nismo niti svjesni.
Ove godine u našoj je školi sudjelovalo 114 učenika od 5. do 8. razreda, te 49 učenika od 1. do 4. razreda. Učenicima se pridružilo i 36 roditelja te dio nastavnika. Ukupan broj sudionika bio je 208!
Vidimo se i sljedeće godine!
nastavnici matematike
Evo i nekih dojmova učenika te fotografije.
"Takve večeri bi se trebale češće ponavljati. Bilo je uzbudljivo i veselo. Igrali smo razne igre i ludo sam se zabavila." (Ana Kurjaković, 5. a)
"Bilo je baš lijepo. Svidjelo mi se kako su nastavnice stavile igre i kako je nastavnica Tatjana sastavila igru." (Viktorija Višek, 5. a)
"Na Večeri matematike bilo je odlično. Svi učenici koji su došli, sudjelovali su u različitim i zanimljivim igrama i radovima. Bili su i asistenti koji su objašnjavali što treba napraviti i pomagali. Hvala svim nastavnicima što su organizirali ovu večer. Bilo je odlično!" (Mia Babić, 5. a)
"Na Večeri matematike bila sam asistent i jako me se dojmio broj onih koji su se odazvali. Zadaci su bili zanimljivi i za razmišljanje. Bilo je malo i gužve, no sve u svemu bilo je odlično te moram zahvaliti nastavnicama koje su to organizirale." (Laura, 8.)
"Bilo je jako zabavno. Sve pet, ali neka sljedeće godine ne bude praznih papirića na tomboli!" (N.N., 8.)
"Bio sam asistent! Djeca su bila zainteresirana i slušala su me. To mi se svidjelo jer sam osjetio da me poštuju. Igra je bila zabavna i poštena. Imao sam sve pod kontrolom. Pobjednici su bili sretni i zadovoljni, a oni koji su gubili, nisu žalili. Svi su se lijepo zabavljali i nadam se da će se ovo ponoviti!" (N. N., 8.)
"Igre su bile zabavne i maštovite, ali isto tako smo morali razmišljati kako da dođemo do rješenja." (Lana Ilijević, 8. c)
"Bila sam asistentica i bilo je dobro. Bila je gužva i mnogi su dolazili čak iz suprotne smjene. Bilo je puno zainteresiranih za mnoge igre pa smo se i naradili." (Barbara Čačić, 8. c)
"Sve su igre bile zanimljive od kvadriranja do zanimljivih slagalica. Broj djece je bio iznenađujući. Mislim da su se svi dobro zabavili, a što je najbolje od svega, svi su se lijepo najeli." (Klara Plavšić, 8. a)