« Prosinac 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
U učionici 1. a razreda bilo je razigrano i veselo. Učiteljica Matija Ergotić pozvala je roditelje da zajedno sa svojom djecom pozdrave nadolazeće proljeće i uskrsne blagdane u vidu kreativne radionice. Što su sve izrađivali zabilježeno je na fotografijama (OPŠIRNIJE) gdje je i učiteljičin osvrt na radionicu!
"NAJVEĆI ČOVJEK UVIJEK OSTAJE DIJETE." (Goethe)
Ovim riječima započela je pedagoško-likovna radionica učenika 1. a razreda i njihovih roditelja. I doista je bila dječji razigrana! Motivirale su nas prve proljetne zrake i dolazak velikoga kršćanskoga blagdana Uskrsa. Radionici smo dali naziv "Proljetno buđenje i rađanje novoga života".
Odazvali su se svi roditelji i u trenu pokazali marljivost i kreativnost. Dokazali smo da smo svi djeca u nekom dobrom ozračju i ugodnom raspoloženju. Učili smo kroz igru, smijeh i druženje, promatranje, osluškivanje i mirisanje.
Potaknuli smo djecu da pokažu kretivnost i osjećaj za lijepo što je jedan od zadataka afektivnog odgojno-obrazovnog ishoda. Roditelji su se bolje upoznali, zajednički radili i ugodno komunicirali.
Ovakav odnos čini dobro svima: DJECI, RODITELJIMA I UČITELJICI. Suradnja i komunikacija, zajedništvo i pripadnost nekoj skupini doprinose stjecanju socijalne i emocionalne kompetencije. Promijenili smo ritam nastavnoga procesa što je također obogatilo dječje emocije. Lijepi uradci su na ponos djeci i njihovim roditeljima.
Matija Ergotić, učiteljica