preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(2. - 20. 12. 2024.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Kalendar
« Prosinac 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2024./2025.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

VIJESTI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
PROLJETNA PEDAGOŠKO-LIKOVNA RADIONICA U 1. A
Autor: Zrinka Jurić, 12. 3. 2016.

U učionici 1. a razreda bilo je razigrano i veselo. Učiteljica Matija Ergotić pozvala je roditelje da zajedno sa svojom djecom pozdrave nadolazeće proljeće i uskrsne blagdane u vidu kreativne radionice. Što su sve izrađivali zabilježeno je na fotografijama (OPŠIRNIJE) gdje je i učiteljičin osvrt na radionicu!  


"NAJVEĆI ČOVJEK UVIJEK OSTAJE DIJETE." (Goethe)

Ovim riječima započela je pedagoško-likovna radionica učenika 1. a razreda i njihovih roditelja. I doista je bila dječji razigrana! Motivirale su nas prve proljetne zrake i dolazak velikoga kršćanskoga blagdana Uskrsa. Radionici smo dali naziv "Proljetno buđenje i rađanje novoga života".

Odazvali su se svi roditelji i u trenu pokazali marljivost i kreativnost. Dokazali smo da smo svi djeca u nekom dobrom ozračju i ugodnom raspoloženju. Učili smo kroz igru, smijeh i druženje, promatranje, osluškivanje i mirisanje. 

Potaknuli smo djecu da pokažu kretivnost i osjećaj za lijepo što je jedan od zadataka afektivnog odgojno-obrazovnog ishoda. Roditelji su se bolje upoznali, zajednički radili i ugodno komunicirali. 

Ovakav odnos čini dobro svima: DJECI, RODITELJIMA I UČITELJICI. Suradnja i komunikacija, zajedništvo i pripadnost nekoj skupini doprinose stjecanju socijalne i emocionalne kompetencije. Promijenili smo ritam nastavnoga procesa što je također obogatilo dječje emocije. Lijepi uradci su na ponos djeci i njihovim roditeljima. 

                                                                                                                                                                                              Matija Ergotić, učiteljica





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju