« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Kako smo i najavljivali, u Osijeku je tijekom proljetnih praznika održana Proljetna škola kreativnosti u okviru Projekta za poticanje darovitih učenika "Škola za 21. stoljeće - Škola za kreativnost"! Ona je okupila učenike i voditelje iz svih 18 slavonskih škola koje u Projektu sudjeluju, a među njima je bilo i pet od naših devet kreativaca (koji su toga dana mogli ići u Osijek). To su Nikolina Delaš, Adrian Buinac, Ante Luetić, Dorian Džigumović i Domagoj Šuker, a u pratnji je bila Zrinka Jurić, školska knjižničarka.
Što su ondje radili, kako im je bilo, čitajte i gledajte u (OPŠIRNIJE).
Proljetna škola kreativnosti bila je zamišljena kao jednodnevni kamp, a djeca su imala priliku sudjelovati u različitim radionicama u 7 različitih domena i istraživati vlastite interese, testirati znanja, naučiti nešto što nisu znali i prepustiti se mašti. Radionice su bile Što ću odjenuti?, Animacija, Naša priča, Crtamo, istražujemo, Robotika, Jednominutni film i Prepoznavanje i iskazivanje osjećaja. Te radionice su vodili stručnjaci iz područja jezika, robotike, likovnosti, animacije, filma, ekologije i psihologije, a učenicima je pružena prilika za istraživanje, eksperimentiranje, izražavanje i praktični rad. Učenici su mogli sudjelovati u dvije od sedam radionica.
Njih petero bilo je zadovoljno radionicama i druženjem s učenicima iz drugih škola – malim kreativcima! Nikolina Delaš je u radionici Naša priča imala priliku okušati se u pričanju priče kroz različite medije. "U toj radionici smo trebali prevoditi riječi s engleskog jezika, a za to smo se koristili rječnikom. Tada smo te riječi trebali iskoristiti u svojim pričama. Onda smo priče čitali i međusobno se ocjenjivali. Drago mi je što je moja grupa osvojila drugo mjesto!" rekla nam je Nikolina. Njezina druga radionica bila je iz područja ekologije Što ću odjenuti?, a s nje je izašla s novom odjevnom kombinacijom koju su na radionici ona i još dvije djevojčice samostalno kreirale i "sašile". Evo što je rekla o toj radionici: "Prvo smo istraživali tkanine i radili pokuse s njima, a poslije smo dobili zadatak da kreiramo neki odjevni predmet prema godišnjim dobima. Mi smo dobili proljeće i napravili smo haljinu. Ostale grupe su izrađivale kravatu, vestu, kaput." Nikolina je još rekla da joj se više svidjela ova druga radionica jer i kod kuće voli nešto kreirati.
Adrian Buinac i Ante Luetić zajedno su bili na prvoj radionici Jednominutni film gdje su radili na stvaranju priče, scenarija, storyboarda te svega što je potrebno za jedan jednominutni film. O njoj je Adrian rekao: "Voditelji radionice prvo su nam govorili o filmovima koje su oni radili i pitali nas jesmo li mi već snimali film. Ja sam se javio da jesam. Onda su nam pokazivali primjere filmova, a mi smo trebali pogađati koji su to. Tada smo dobili papir s četiri kockice u koje smo rebali nacrtati radnju našeg filma i napisati što će se u njemu govoriti. Još smo izradili i plakat za naš film." Na pitanje o čemu se radi u njihovom filmu, Adrian kaže da je to smiješni horor, umjesto noža koristili su četkicu za zube! Njihova druga radionica bila je Crtamo, istražujemo. U njoj su crtali - na papiru, za stolom, a potom na “plesnom podiju” od papira, krećući se u prostoru, istražujući vlastite pokrete i prirodu krede i papira i to žmirećki! O njoj nam je nešto rekao Ante: "Najzanimljivije mi je bilo kada je cijeli pod bio prekriven velikim papirima i kada smo po njemu šarali zatvorenim očima. Mislim da smo oči trebali imati zatvorene da se bolje opustimo." Ante je još rekao da mu je prva radionica s filmom bila bolja!
Dorian Džigumović i Domagoj Šuker bili su radionici Robotike koja je organizirana u dva dijela. Imali su priliku istraživati, konstruirati prototipe te demonstrirati rad vlastitih malih uređaja u čemu su bili vrlo kreativni i uspješni! Od njih dvojice saznali smo da su bili podijeljeni u tri grupe. njihova grupa radila je autić. "Prvo smo ih spojili od više dijelova, a onda instalirali pomoću mobitela njegovo pokretanje. Imali smo knjižicu s uputama. Kasnije smo ga rastavili i sastavili na drugačiji način, a onda ga pokretali daljinskim upravljačem. Bilo mi je jako zanimljivo i želo bih opet ići!" rekao nam je Dorian. Domagoj je rekao da mu je bilo dobro na radionici, ali da bi radije išao na neku gdje se crta.