« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Brojna su obilježavanja u veljači, a u srijedu 5. veljače obilježili smo ih dva u jednom danu. Prvi je Svjetski dan čitanja naglas 2020. koji se obilježava već 10-ak godina s ciljem širenja pismenosti, kao jednog od temeljnih ljudskih prava, i radosti čitanja naglas te moći koju pisana i izgovorena riječ ima. Drugi je bio Globalni školski dan za igru 2020. u kojem smo sudjelovali s preko pola milijuna učenika u 75 svjetskih zemalja.
U (OPŠIRNIJE) čitajte i gledajte više!
U 5. c razredu na satu hrvatskoga jezika povezali smo čitanje naglas i igru s motivacijom za nadolazeću lektiru Dječaci/Junaci Pavlove ulice. Jedna je učenica čitala naglas svojim razrednim kolegama ulomak iz spomenutog romana mađarskog književnika Ferenza Molnara u kojemu je veći dio radnje vezan uz težnju djece da se izbore za dječje igralište - osiguraju svoje mjesto za igru.
Drugi dio sata igrali smo društvene igre iz školske knjižnice. Uzbuđenja, napetosti, "borbe", kao i kod junaka Pavlove ulice, nije nedostajalo. Cilj ovoga dana bilo je zamijeniti sve prisutnije igranje digitalnih igara, igrama u društvu.
I inače je školska knjižnica mjesto u kojemu učenici provode vrijeme prije ili nakon nastave u čitanju, pisanju, bojanju, ali i igranju društvenih igara.
A i učitelji u njoj pronađu nešto za sebe!