« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Tijekom mjeseca ožujka i djelomično travnja, s učenicima 2-ih, 3-ih i 4-ih razreda, promovirali smo čitanje na drugačije načine! Uključili smo zanimljive aktivnosti koje potiču kritičko čitanje, ali i mišljenje koristeći se dvjema tehnikama: vođenim čitanjem i čitanjem s predviđanjem. Navedene tehnike osiguravaju ozračje za učenje potrebno za oblikovanje kritičkog mišljenja kojim učenici stvaraju svoja originalna mišljenja, rješavaju probleme te o njima raspravljaju. Čitajući priče Sretni šešir Vjekoslave Huljić u 2. razredima, Šumska sreća Sanje Polak u 3. razredima i Sretan cvrčak Nade Zidar-Bogadi u 4. razredima, učenike smo postavljenjem pitanja, vođenim razgovorom te njihovim predviđanjem na temelju pročitanoga usmjeravali na razvoj mašte kao i na kritičko promišljanje o tekstu koji čitamo te razumijevanju istoga. Sva tri teksta u naslovu imaju riječi sreća ili sretan čime smo sadržaje povezali i s Međunarodnim danom sreće koji se obilježava u ožujku!
Učenici su svoju kreativnost pokazali stvaralačkim radovima: pisanjem sastavaka (2. r.), popunjavanjem tablice s predviđanjem (3. i 4. r.) te crtanjem stripova (4. r.). Zahvaljujemo svim učenicima na sudjelovanju i kreativnosti, a radove koji su bili posebno uspješni, nagradili smo diplomom! Diplome su zaslužili i svi razredi za sudjelovanje u izazovu. Zahvalu upućujemo i učiteljicama spomenutih razreda za ostvarenu suradnju!
Josipa Sudarević
U (OPŠIRNIJE) pogledajte fotografije radova, diploma i dijela atmosfere iz razreda!