« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
U okviru projekta Mudro čita(j)mo medijske sadržaje, a uz 5. Dane medijske pismenosti s učenicima drugih razreda održana je radionica pod nazivom Mediji i emocije u kojima su izražavali različite emocije, gledali isječke filma o emocijama, govorili o povezanosti medija i emocija, koje emocije u njima najčešće mediji pobuđuju te o potrebi mudrog biranja medijskih sadržaja - onih koji će u njima pobuđivati pozitivne emocije!
Više o radionici čitajte i fotografije gledajte u (OPŠIRNIJE)!
Uvodna aktivnost bila je kretanje učenika po učionici prema uputama: sretno, tužno, uplašeno, hrabro, bijesno, iznenađeno. Načini kretanja predstavljali su emocije koje svakodnevno osjećaju i doživljavaju. Govorili su u kojem dijelu tijela obično te emocije osjećaju.
Sljedeća aktivnost bila je da na listiću zaokruže crteže koji predstavljaju medije te označe one medije koje su koristili u posljednja 24 sata.
Zatim su gledali ulomak animiranog filma Izvrnuto obrnuto i razgovarali o različitim emocijama koje prate djevojčicu Rajku i načinu na koji ih ona uspijeva ili ne uspijeva kontrolirati.
Nova aktivnost uz listić bila je označavanje u kojim su medijima osjetili sreću, strah i tugu. Usmeno su pojašnjavali koji su to sadržaji, koje su pratili u posljednja 24 sata, pobudili te emocije u njima. Naglasili smo kako je potrebno mudro birati medijske sadržaje i to one koji će u nama buditi pozitivne emocije. Sat smo završili gledanjem videa sa smiješnim psima i smijehom i srećom kao pobuđenom emocijom.