preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(6. 5. - 17. 5. 2024.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Tražilica
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2023./2024.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

AKTIVNOSTI U KNJIŽNICI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
MEDIJI I EMOCIJE - RADIONICA U DRUGIM RAZREDIMA
Autor: Zrinka Jurić, 16. 5. 2022.

U okviru projekta Mudro čita(j)mo medijske sadržaje, a uz 5. Dane medijske pismenosti s učenicima drugih razreda održana je radionica pod nazivom Mediji i emocije u kojima su izražavali različite emocije, gledali isječke filma o emocijama, govorili o povezanosti medija i emocija, koje emocije u njima najčešće mediji pobuđuju te o potrebi mudrog biranja medijskih sadržaja - onih koji će u njima pobuđivati pozitivne emocije!

Više o radionici čitajte i fotografije gledajte u (OPŠIRNIJE)! 


Uvodna aktivnost bila je kretanje učenika po učionici prema uputama: sretno, tužno, uplašeno, hrabro, bijesno, iznenađeno. Načini kretanja predstavljali su emocije koje svakodnevno osjećaju i doživljavaju. Govorili su u kojem dijelu tijela obično te emocije osjećaju.

Sljedeća aktivnost bila je da na listiću zaokruže crteže koji predstavljaju medije te označe one medije koje su koristili u posljednja 24 sata. 

Zatim su gledali ulomak animiranog filma Izvrnuto obrnuto i razgovarali o različitim emocijama koje prate djevojčicu Rajku i načinu na koji ih ona uspijeva ili ne uspijeva kontrolirati.

Nova aktivnost uz listić bila je označavanje u kojim su medijima osjetili sreću, strah i tugu.  Usmeno su pojašnjavali koji su to sadržaji, koje su pratili u posljednja 24 sata, pobudili te emocije u njima. Naglasili smo kako je potrebno mudro birati medijske sadržaje i to one koji će u nama buditi pozitivne emocije. Sat smo završili gledanjem videa sa smiješnim psima i smijehom i srećom kao pobuđenom emocijom.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju