preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(19. - 29. 11. 2024.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2024./2025.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

AKTIVNOSTI U KNJIŽNICI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
KAKO ČITAMO MEDIJSKE SADRŽAJE? - RADIONICA U ŠESTIM RAZREDIMA
Autor: Zrinka Jurić, 20. 5. 2022.

U radionici za učenike 6. razreda pod nazivom Kako čitamo medijske sadržaje? naglasak je bio na osvješćivanju učenika da mediji mogu iznositi istinite, ali i lažne informacije. Često se mediji koriste senzacionalizmom kako bi privukli što više čitatelja, gledatelja i pratitelja. Upravo zato treba biti mudar u načinu čitanja i praćenja medijskih sadržaja!

Više o radionici čitajte i fotografije gledajte u (OPŠIRNIJE)! 

 


U prvoj aktivnosti govorilo se o medijskoj stvarnosti koja može biti objektivna (točna, potpuna, nepristrana), ali često i iskrivljena (uzbudljiva, zabavna, s više nasilja). Učenici su kroz razgovor iznosili primjere neobjektivnog (iskrivljenog) prikazivanja medijske stvarnosti i u kojim medijima na njih najčešće nailaze.  Nadalje su povezivali pojmove prikazivanja nerealnosti u računalnim igrama, lažnih vijesti, klikolovki i senzacionalističkih naslova s njihovim objašnjenjima.
Kreativan i stvaralački dio radionice odvijao se u radu u skupinama. Prva skupina imala je zadatak da za tri vijesti koje su dobili smisli klikolovke ili senzacionalističke naslove. 

Druga skupina je na osnovi dobivenih fotografija trebala napisati dvije lažne vijesti sa svrhom da nas zabave ili zavaraju.

Treća skupina smišljala je senzacionalističke naslove uz riječi izrezane iz različitih novina i časopisa dok je četvrta skupina smišljala klikolovke. također s izrezanim riječima. Ukoliko im neki oblik riječi nije odgovarao, mogli su ga promijeniti ili dodati neku svoju riječ.

Nastali su zanimljivi medijski sadržaji baš kao u pravim medijima! 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju