« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
U radionici za učenike 6. razreda pod nazivom Kako čitamo medijske sadržaje? naglasak je bio na osvješćivanju učenika da mediji mogu iznositi istinite, ali i lažne informacije. Često se mediji koriste senzacionalizmom kako bi privukli što više čitatelja, gledatelja i pratitelja. Upravo zato treba biti mudar u načinu čitanja i praćenja medijskih sadržaja!
Više o radionici čitajte i fotografije gledajte u (OPŠIRNIJE)!
U prvoj aktivnosti govorilo se o medijskoj stvarnosti koja može biti objektivna (točna, potpuna, nepristrana), ali često i iskrivljena (uzbudljiva, zabavna, s više nasilja). Učenici su kroz razgovor iznosili primjere neobjektivnog (iskrivljenog) prikazivanja medijske stvarnosti i u kojim medijima na njih najčešće nailaze. Nadalje su povezivali pojmove prikazivanja nerealnosti u računalnim igrama, lažnih vijesti, klikolovki i senzacionalističkih naslova s njihovim objašnjenjima.
Kreativan i stvaralački dio radionice odvijao se u radu u skupinama. Prva skupina imala je zadatak da za tri vijesti koje su dobili smisli klikolovke ili senzacionalističke naslove.
Druga skupina je na osnovi dobivenih fotografija trebala napisati dvije lažne vijesti sa svrhom da nas zabave ili zavaraju.
Treća skupina smišljala je senzacionalističke naslove uz riječi izrezane iz različitih novina i časopisa dok je četvrta skupina smišljala klikolovke. također s izrezanim riječima. Ukoliko im neki oblik riječi nije odgovarao, mogli su ga promijeniti ili dodati neku svoju riječ.
Nastali su zanimljivi medijski sadržaji baš kao u pravim medijima!