preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(6. 5. - 17. 5. 2024.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Tražilica
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2023./2024.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

AKTIVNOSTI U KNJIŽNICI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
CLICKBAIT NASLOVI „MAMCI ZA KLIKOVE“ - RADIONICA U PETIM RAZREDIMA
Autor: Zrinka Jurić, 31. 5. 2022.

Clickbait novinarstvo izraz je kojim se opisuju senzacionalistički naslovi članaka koji čitateljima web portala navodno nude ekskluzivan ili nesvakidašnji sadržaj. Izraz je složenica engleskih riječi click (klik) i bait (mamac). Clickbait naslovi najčešće pokušavaju iskoristiti čitateljske "rupe u znatiželji" pružajući dovoljno informacija da se potakne znatiželja, ali nedovoljno da se ispuni dok se ne otvori poveznica na odabrani sadržaj. Njegova je svrha privući što više pojedinačnih posjetitelja na portal čime se utječe na njegovo bolje rangiranje te višu cijenu oglasnog prostora i privlačenje većeg broja oglašivača. No, često imaju i negativne posljedice jer se čitatelji osjećaju prevarenima za informacije koje zapravo uopće nisu dobili te portali gube na vjerodostojnosti i vjernosti svojih čitatelja. 
Radionica medijske pismenosti s učenicima petih razreda bavila se upravo njima. Više o radionici donosi školska knjižničarka Josipa Sudarević u (OPŠIRNIJE)! 


U sklopu medijske kulture učenici petih razreda kroz pripremljenu prezentaciju naučili su što su to clickbait naslovi, kako nastaju i s kojim ciljem te razliku između informativnih i clickbait naslova. Kroz niz primjera upoznali  su se s odlikama ovih dviju vrsta. Nakon toga okušali su se u pisanju clickbait naslova, kako bi i sami uvidjeli njihov senzacionalizam, a služe privlačenju učenika na čitanje lektirnih naslova koje su pročitali ove školske godine.

Ovdje možete pročitati neke od najzanimljivijih i provjeriti bi li vas "navukli" na čitanje.

Nećete vjerovati što se dogodilo nakon što je petero djece otišlo u posjet tvornici čokolade…
                                                                           R. Dahl: Charlie i tvornica čokolade

Nećete vjerovati što se dogodilo kada je djevojčica pojela žvakaću gumu…

R. Dahl: Charlie i tvornica čokolade

Nećete vjerovati što je Koko ugledao kada je otišao pogledati u kakvom je stanju Mona Lisa…
                                                                            I. Kušan: Koko u Parizu

Nećete vjerovati što se dogodilo nakon što je Mungos ispričao svoju životnu priču…
                                                                              M. Matošec: Strah u Ulici lipa

Mama je bila alkoholičarka, a tata je imao ljubavnicu. Pogodite kakvu su im djeca zamku podmetnula…
                                                                              M. Gavran: Zaljubljen do ušiju

Nećete vjerovati što se dogodilo ribarevoj ženi nakon 7 dana oholosti…

A. S. Puškin: Bajka o ribaru i ribici

Nije svrha novina da odgajaju, nego da šokiraju.

                                                                            James Gordon Bennett

                                                                                         Josipa Sudarević

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju