« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
S našim najstarijim učenicima održana je radionica Influenceri, jutjuberi, gejmeri, vlogeri, blogeri i mi jer u njihovim godinama pripadnici ovih supkultura imaju važan utjecaj. Radionica je bila prilika za analizu upitnika koji nam je 40 osmaša ispunilo u travnju, a za potrebe snimanja TV reportaže za Filmski natječaj 5. Dani medijske pismenosti. I rezultati enkete i reportaža potaknuli su dodatnu raspravu i kritičko vrednovanje medijskih sadržaja koje im influenseri i ostali utjecajnici nude.
Više o radionici donosimo u (OPŠIRNIJE)!
Spomenuti upitnik ispunilo je 40 osmaša, a kroz fotografije donosimo prikaz nekoliko odgovora.
Upitnik smo prvotno i osmislili kako bi nam rezultati poslužili za snimanje TV reportaže pod nazivom Oni i mi koju smo slali na Filmski natječaj Influenceri i mi u okviru 5. Dana medijske pismenosti. Pogledali smo spomenutu TV reportažu i proširili raspravu o pozitivnim i negativnim utjecajima infleuncera (možete ju pogledati i vi na poveznici). I upitnik i reportaža bili su povod za dodatno širenje stavova i iskustava osmaša.
Pri kraju radionice pogledali smo nekoliko primjera sadržaja pojedinih influencera, kritički ih vrednovali te prepoznavali i izdvajali sadržaje koji promiču pozitivne vrijednosti i komunikaciju.
Osmaše smo ispratili s porukom da je nužno da mudro čitaju medijske sadržaje, a posebno osoba koje mogu imati zanatan utjecaj na njih!