preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(19. - 29. 11. 2024.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2024./2025.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

AKTIVNOSTI U KNJIŽNICI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
INFLUENCERI, JUTJUBERI, GEJMERI, VLOGERI I BLOGERI I MI - RADIONICA U OSMIM RAZREDIMA
Autor: Zrinka Jurić, 6. 6. 2022.

S našim najstarijim učenicima održana je radionica Influenceri, jutjuberi, gejmeri, vlogeri, blogeri i mi jer u njihovim godinama pripadnici ovih supkultura imaju važan utjecaj. Radionica je bila prilika za analizu upitnika koji nam je 40 osmaša ispunilo u travnju, a za potrebe snimanja TV reportaže za Filmski natječaj 5. Dani medijske pismenosti. I rezultati enkete i reportaža potaknuli su dodatnu raspravu i kritičko vrednovanje medijskih sadržaja koje im influenseri i ostali utjecajnici nude. 
Više o radionici donosimo u (OPŠIRNIJE)! 


Spomenuti upitnik ispunilo je 40 osmaša, a kroz fotografije donosimo prikaz nekoliko odgovora. 

 

 

 

Upitnik smo prvotno i osmislili kako bi nam rezultati poslužili za snimanje TV reportaže pod nazivom Oni i mi koju smo slali na Filmski natječaj Influenceri i mi u okviru 5. Dana medijske pismenosti. Pogledali smo spomenutu TV reportažu i proširili raspravu o pozitivnim i negativnim utjecajima infleuncera (možete ju pogledati i vi na poveznici). I upitnik i reportaža bili su povod za dodatno širenje stavova i iskustava osmaša. 

Pri kraju radionice pogledali smo nekoliko primjera sadržaja pojedinih influencera, kritički ih vrednovali te prepoznavali i izdvajali sadržaje koji promiču pozitivne vrijednosti i komunikaciju. 

Osmaše smo ispratili s porukom da je nužno da mudro čitaju medijske sadržaje, a posebno osoba koje mogu imati zanatan utjecaj na njih! 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju