« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
U vremenu kada djeca i mladi mogu istovremeno biti na kompjuteru/laptopu, tipkati po mobilnom telefonu, gledati televiziju i slušati glazbu, termin medijske pismenosti dobiva sve veću pozornost.
Iako je obitelj mjesto gdje se odlučuje s kojim će medijima dijete doći u doticaj i kakvu će važnost mediji imati u djetetovu svakodnevnom životu, mi, odgojno-obrazovni djelatnici, također zauzimamo važan dio njihova života te ih moramo usmjeravati prema pravilnom korištenju istih. Kako bi djeca postala kompetentni korisnici medija, prvo moraju ovladati tehnologijom, no mnogo je važnije naučiti ih kako izgraditi kritički stav te iskoristiti sve prednosti koje nam mediji pružaju.
U radionici su učenici trećih razreda kroz prezentaciju, razgovor te igru ponovili ono što su već znali te naučili nešto novo o medijima općenito, vrstama medija te njihovim dobrim i lošim stranama. Koristeći se olujom ideja provjerili su svoje znanje o medijima.
Više o radionici u (OPŠIRNIJE) piše Josipa Sudarević!
U uvodnoj aktivnosti djeca su slušala kratku priču o predivnom pustom otoku na koji će oni otputovati, ali pošto avion samo što nije poletio, oni su imali jednu minutu da se spakiraju i u torbu stave tri stvari bez kojih ne bi mogli preživjeti na pustom otoku. Djeca su na papir zapisivali svoje odgovore, nakon čega smo porazgovarali o stvarima koje bi ponijeli na pusti otok, kako bi preživjela bez medija, na koje načine bi se informirala i bi li se mogla priviknuti na život bez medija. Iako je većina učenika na svoj popis svrstala bar jedan od medija, iako im je rečeno da putuju na pusti otok, nekolicina njih ipak je na njega uvrstila i svoje prijatelje, obitelj pa čak i kućne ljubimce.
S obzirom na novostečena znanja, kao i sposobnosti kritičkog vrednovanja i promišljanja medijskih sadržaja i poruka, djeca su podijeljena u grupe te su osmišljavali vlastite poruke, slogane i pjesmice o medijima.
Kako je to sve izgledalo, donosimo u kolažu fotografija koje možete pogledati klikom na fotografiju ispod (uključite i zvučnike)!