preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(19. - 29. 11. 2024.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2024./2025.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

AKTIVNOSTI U KNJIŽNICI
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
OPIŠI ME, A JA ĆU SE NASLIKATI
Autor: Zrinka Jurić, 4. 5. 2023.

Prema definiciji iz Rječnika hrvatskoga jezika umjetna inteligencija sposobnost je nekog uređaja da oponaša ljudske aktivnosti poput zaključivanja, učenja, planiranja i kreativnosti. Prisutna je u svijetu oko nas preko 50 godina, a u zadnjih par godina njezina je upotreba dosegla velike razmjere. Ni svijet knjiga i čitanja nije zaobišla! 
Kako smo najavljivali, tema ovogodišnje Noći knjige, koja se po 12. put održala u travnju, bila je povezana s umjetnom inteligencijom. Na koji smo je način mi u našoj školi i školskoj knjižnici obilježili?! 

O prvoj radionici čitajte više u (OPŠIRNIJE)!


Mid Journey i Playground AI programi su koji tekst pretvaraju/generiraju u sliku/fotografiju. Željeli smo to isprobati na primjeru bajki koje znamo iz djetinjstva. Izbor je pao na najpoznatije bajke Hansa Christiana Andersena jer je upravo njemu posvećen Međunarodni dan dječje knjige.
Članovi izvannastavne skupine eKIDSlab, njihova voditeljica Lidija Škrlec i školske knjižničarke ostvarile su ovu radionicu u suradnji. Svako od učenika podsjetio se jedne Andersenove bajke i ukratko opisao glavni lik iz nje. Opis je napisan na engleskom jeziku jer programi (za sada) ne "razumiju" hrvatski jezik. Opis je ubačen u program Playground i u nekoliko sekundi tekst je generiran u sliku. Poigrali smo se i više pa za svaki opis dobili tri različite verzije! 
Rezultate donosimo na fotografijama koje slijede. Izložba je postavljena u Erasmus kutku u holu škole da je vidi što više očiju, a i naši budući prvašići koji su ovih dana na testiranjima u školi! 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju