« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Prošlog petka 9. veljače bilo je veselo i uzbudljivo u trećim razredima jer je naprtnjača s knjigama krenula na svoje putovanje u obitelji učenika trećih razreda. Posebno su ponosni bili Tonka Čačić (3. a), Gabriel Tomašević (3. b) i Anja Matijević (3. c) jer su prvi iz svojih razreda ponijeli knjige u svoje obitelji.
Više o Projektu čitajte i gledajte u (OPŠIRNIJE)!
Četvrtu je godinu naša škola uključena u nacionalni projekt poticanja čitanja u organizaciji Hrvatske mreže školskih knjižničara, a uz podršku Ministarstva znanosti i obrazovanja. Projekt u školi provode knjižničarke Zrinka Jurić i Gorana Hasel, a kupnju potrebnih knjiga podržao je ravnatelj Damir Burić.
Knjižničarke su s učiteljicama Zdenkom Pezer, Dajanom Blažanović i Dubravkom Benki izabrale za svaki razred po sedam knjiga iz sedam skupina – romani, zbirke priča i igrokaza za djecu, stripovi i grafički romani, romani i zbirke poezije za odrasle, slikovnice, popularno-znanstvene knjige, priručnici za odgoj i obrazovanje i knjige za slobodno vrijeme. Neke knjige su samo za djecu, neke samo za roditelje, a neke i za zajedničko čitanje i razgovor o njima.
Knjige i bilježnica dojmova u 3. a
Knjige i bilježnica dojmova u 3. b
Knjige i bilježnica dojmova u 3. c
Projekt se provodi s učenicima trećih razreda jer su oni u prva dva razreda savladali tehniku čitanja i pravo je vrijeme da počnu čitati iz užitka i to knjige koje nisu obavezne, zadane i lektirne. Bit je da zavole čitanje i da u njemu uživaju, da traže sebi zanimljive sadržaje, da biraju što će, kada i koliko čitati!
Ruksaci spremni za putovanje
Kod učenika se kroz Projekt potiče i razvija odgovornost, usmeno i pisano izražavanje i kreativnost jer oni sa svojom obitelji čitaju, prelistavaju i uživaju u zajedničkoj aktivnosti obiteljskog čitanja i čitanja općenito, oni svoje lijepe dojmove o pročitanom i doživljenome tijekom zajedničkog obiteljskog čitanja zapisuju u bilježnicu dojmova, oni svoj dojam ukrašavaju po vlastitoj želji crtežom, fotografijom ili pjesmom, svojim kolegama u razredu prezentiraju svoje dojmove i doživljaje i stječu naviku čitanja kao osnove cjeloživotnog učenja.
Tonka Čačić (3. a)
Gabriel Tomašević (3. b)
Anja Matijević (3. c)
Nakon što naprtnjača s knjigama "proputuje" sve obitelji uključene u Projekt i u njima provedu po pet dana, knjige će svoje mjesto naći na policama školske knjižnice i bit će dostupne svima za posuđivanje. U razredima se kraj Projekta obilježava izborom najboljeg izvješća, najljepše pjesme o projektu i najoriginalnije obiteljske fotografije zajedničkog čitanja, a svi učenici dobivaju zahvalnicu za sudjelovanje i malo iznenađenje!