« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Projekt poticanja čitanja "A sad - čitam!", pokrenut još u travnju 2021. (potaknut Godinom čitanja), svoju je završnicu imao prošlu subotu 18. lipnja 2022. - na sreću susretom uživo za razliku od rujanskog susreta koji se održao na mreži. Nama susjedna OŠ "A. G. Matoš" bila je domaćin susreta za 40-ak učenika i 10-ak učitelja Hrvatskoga jezika i školskih knjižničara naše županije, sudionika Projekta, koji su subotnje prijepodne odlučili provesti s knjigom u ruci i na ulici.
Više čitajte i gledajte u (OPŠIRNIJE).
Završna aktivnost održana je pod nazivom "S knjigom na ulice". Učenici su na susret došli s odabranom pjesmom koju su čitali u skupinama jedni drugima te potom o pjesmama razgovarali. Nakon toga uslijedilo je stvaranje završnog uratka projekta - zajedničko snimanje kazivanja pjesme "Prva rič" vinkovačkog pjesnika Vanje Radauša.
Snimanje i montiranje videoratka rad je Dominika Matakovića iz ivankovačke osnovne škole nastao pod redateljskom palicom učiteljice Hrvatskoga jezika Mirele Klarić (OŠ Ivane Brlić Mažuranić, Vinkovci). Na susretu su sudjelovali naši učenici Josip Rupčić i Lana Soldo iz 7. c te Petra Čović i Iva Volf iz 8. c. u pratnji mentorice Zrinke Jurić. Spomenuti videouradak možete pogledati na sljedećoj poveznici PRVA RIČ - završna aktivnost.
Drago nam je da smo bili dio završne aktivnosti, ali i cijelog projekta u kojemu smo puno čitali i o pročitanome govorili. U Projekt je na eTwinning platformi bilo uključeno preko 300 učenika i 40-ak učitelja HJ-a i školskih knjižničara, većinom iz naše županije, ali i drugih županija. Većina sudionika složna je i želi da se Projekt nastavi u novoj školskoj godini.