« Rujan 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Temeljem čl. 12. Zakona o pravu na pristup informacijama ( NN br. 25/13. i 85/15.) tijela javne vlasti obvezna su javnost informirati o dnevnom redu zasjedanja ili sjednica službenih tijela i vremenu njihova održavanja, načinu rada i mogućnostima neposrednog uvida u njihov rad, te broju osoba kojima se može osigurati neposredan uvid u rad tijela javne vlasti pri čemu mora voditi računa o redoslijedu prijavljivanja.
OŠ Vladimira Nazora raspolaže s pet (5) slobodnih mjesta za osobe koje su zainteresirane prisustvovati sjednicama Školskog odbora.
Svoju nazočnost na sjednici zainteresirani mogu prijaviti poštom na adresu : Osnovna škola Vladimira Nazora , I. K. Sakcinskog 46a, 32100 Vinkovci ili na e-mail o.s.vladimira.nazora@vu.t-com.hr , vlana@os-vnazora-vk.skole.hr
Predsjednik/ica ŠO obavijestit će prijavljene o mogućnosti prisustvovanja sjednici.
U slučaju da se prijavi više od 5 mogućnost prisustvovanja sjednici odredit će se po datumu prijave.
Tijela javne vlasti nisu dužna osigurati neposredan uvid u svoj rad kada se radi o pitanjima u kojima se po zakonu javnost mora isključiti, odnosno ako se radi informacijama za koje postoje ograničenja prava na pristup prema odredbama Zakona o pravu na pristup informacijama .