« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Na današnjem satu matematike učenici 7.a i 7. b razreda otkrili su broj Pi! Do sada su znali za njegovo postojanje iz brojnih plakata koji su krasili našu učionicu matematike te iz natjecanja u recitiranju decimala toga broja, a danas su sami otkrili njegovo značenje.
Istraživačko učenje jedan je od aktivnih načina učenja, a poticanje i razvijanje istih je i jedan od ciljeva našega Erasmus+ programa. Postavljanjem problemskog pitanja te istraživanjem s ciljem pronalaženja odgovora, učenici postaju graditelji i stvaratelji novih znanja tijekom raznih aktivnosti. Mjerenjem opsega i promjera predmeta kojima je jedna ploha krug te analiziranjem dobivenih rezultata, učenici su otkrili vezu između ta dva podatka. Naime, većina je učenika relativno brzo došla do zaključka da se omjer opsega kruga i duljine njegovog promjera "vrti negdje oko 3", ali bilo je i onih koji su bili nešto precizniji i shvatili da se radi o brojku Pi. Uslijedila je priča o povijesnom razvoju otkrića broja Pi.