« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Aktivno učenje i razvoj digitalnih vještina učenika ciljevi su našeg Erasmus+ programa. Jedna od metoda aktivnog učenja je i vođeno istraživačko učenje kojem učenicima dajemo okvir za istraživačke zadatke i aktivnosti. Na današnjem su satu Matematike učenici vođenim istraživanjem upoznali nove pojmove vezane za skup cijelih brojeva. Skeniranjem QR koda učenici 6.b i 6.c razreda pristupili su digitalnom obrazovnom sadržaju, odnosno PhET simulaciji Cijeli brojevi, a pripremljeni radni listić s istraživačkim pitanjima navodio ih je na aktivnosti kojima će postići dublje razumijevanje pojmova te razviti koncept apsolutne vrijednosti te uspoređivanja u skupu cijelih brojeva. Nakon istraživanja uslijedio je sat vježbe i primjene naučenoga.