« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Uvođenjem različitih tipova zadataka u nastavu matematike nastoji se kod učenika potaknuti kritičko mišljenje i razvoj strategija potrebnih za rješavanje problema. Jedan od takvih tipova zadataka je procjena matematičkih tvrdnji. Učenici petih razreda ovom su vježbom, na poticaj učiteljice Tatjane Brešćanski, povezali I(novativnost) i D(igitalizaciju) našeg Erasmus+ projekta e-KIDS.
Učenici su odabrali po jednu od ponuđenih tvrdnji i istražili vrijedi li tvrdnja uvijek, nikada ili samo u pojedinim slučajevima. Svoja su zapažanja snimili kao kratki video uradak i postavili na Padlet ploču - suradnički alat. Na nastavi su učenici analizirali obrazloženja svojih vršnjaka te pritom razvijali matematički jezik i podizali razinu matematičke komunikacije.
Na koji su način učenici prezentirali svoje mišljenje pogledajte klikom na fotografije.