preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(11. 3. - 22. 3. 2024.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Tražilica
Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2023./2024.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

MATEMATIČKI KUTAK
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Obrnuta učionica - Distributivnost množenja prema zbrajanju
Autor: Tatjana Brešćanski, 7. 12. 2021.

Učenici petih razreda polako se navikavaju na obrnutu učionicu. Današnja tema bila je Distributivnost množenja prema zbrajanju. Tema je pogodna za obrnutu učionicu jer su sadržaji kojima se učenici bave njima djelomično poznati. 

Učiteljica matematike Tatjana Brešćanski nastavlja u učionici provoditi  aktivnosti i metode o kojima je slušala na tečaju "21st century skills for teachers and students / Vještine 21. stoljeća za učitelje i učenike" u sklopu e-KIDS Erasmus+ projekta. Učenicima je putem Teams platforme i virtualne učionice podijeljena poveznica na  materijale za rad u digitalnom obliku koristeći aplikaciju BookWidgets. Nastavni materijal je koncipiran tako da vodi učenika iz aktivnosti u aktivnost. Povratne informacije, prije početka nastavnog sata vježbe koji slijedi nakon što učenici odrade uvod u temu, bile su pozitivne, a vidljive su iz kratkih kvizova i anketa koje su dio nastavnog materijala. Na satu je uslijedilo kratko formativno vrednovanje, također putem kviza, a na taj je način dobivena direktna  informacija o aktivnostima  koje treba pojačati tijekom sata. Bravo, petaši! Naravno, bilo je i učenika koji nisu odradili predviđenu zadaću unatoč pravovremenoj uputi i objašnjenju zašto je važno raditi zadaće uopće, a posebno zadaće ovakvog tipa. Njima je zaista bilo teško pratiti rad. Svakako je i dalje potrebno raditi na preuzimanju odgovornosti učenika za svoje učenje.

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju