« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Na današnjem satu matematike učenici 7.b razreda otkrili su broj Pi! Do sada su znali za njegovo postojanje iz brojnih plakata koji su krasili našu učionicu matematike te iz natjecanja u recitiranju decimala toga broja, a danas su sami otkrili njegovo značenje. Na sat su učenici donijeli razne okrugle predmete i mjerenjem opsega i promjera te analiziranjem dobivenih rezultata, otkrili su vezu između ta dva podatka. Naime, vrlo su brzo došli do zaključka da se omjer opsega kruga i duljine njegovog promjera "vrti negdje oko 3". Uslijedila je priča o povijesnom razvoju otkrića broja Pi, a za tjedni zadatak i izrada plakata kojim su učenici prikazali zanimljivosti o tom važnom broju. Ovom smo aktivnosti povezali čak tri komponente našeg E-KIDS projekta: kreativnost (izrada postera/plakata), inovativnost (metoda učenja otkrivanjem) i socijalne vještine (suradnja tijekom rada).
Dio razredne atmosfere pogledajte pogledajte pod OPŠIRNIJE.