« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
Kako smo, konačno, shvatili da metar kvadratni nema 10 nego 100 kvadratnih decimetara? I da jedan decimetar kvadratni ima baš 100 onih malih kvadratnih centimetara, a ne deset?
Vizualizacija je bitan dio usvajanja matematičkih koncepata, u ovom slučaju površine tj. mjerne jedinice za mjerenje površine. Svi znaju da jedan metar ima 10 decimetara, ali čim se počne razmišljati o površini, nastaju pogreške.
Zadaća je bila jednostavna - svaki učenik neka nacrta, oboji i izreže jedan kvadrat čije su dimenzije stranica 1 decimetar. U školi smo složili kvadrate kako bi prekrili kvadrat kojemu su stranice duljina 1 metar. Prebrajanje je bilo lako!
Pogledajte naš konačni uradak :)