preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(19. - 29. 11. 2024.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Tražilica
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2024./2025.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

MATEMATIČKI KUTAK
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
KREATIVNIM ZADAĆAMA DO VJEŠTIJE MATEMATIČKE KOMUNIKACIJE
Autor: Tatjana Brešćanski, 15. 10. 2022.

Matematička komunikacija jedan je od elemenata vrednovanja u nastavnom predmetu Matematika. Kako se navodi u Kurikulumu, "većina matematičkih koncepata koncepti su visoke razine apstrakcije i nije ih moguće učiti bez dubokoga razumijevanja i bez uključivanja procesa logičkoga mišljenja. Nastava matematike snažno potiče i razvija mišljenje učenika te od njih stalno traži promišljanje, zaključivanje i generaliziranje. Matematička komunikacija razvija se u situacijama u kojima se učenici verbalno izražavaju, posebno tijekom razrednih rasprava. Učenici slušaju jedni druge, izražavaju se matematičkim
jezikom, postavljaju pitanja, usmjeravaju se na bitne stvari i nude argumente te
time razvijaju vještinu komuniciranja koja omogućuje razumijevanje,      razmjenjivanje ideja, strategija i rješenja. ... Razumijevanje matematičkoga jezika usko je povezano s ispravnim tumačenjem matematičkih simbola i točnim čitanjem algoritama. Različitost i raznovrsnost prikaza važne su komponente izgradnje matematičkih  koncepata, ali i put od konkretnih i neformalnih situacija prema formalnoj i apstraktnoj matematici. Prikazivanjem matematičkih problema na različite načine učitelji dobivaju uvid u način razmišljanja svojih učenika." 


Ishodi koje učenik treba usvojiti matematičkom komunikacijom su:

  • koristi se odgovarajućim matematičkim jezikom (standardni matematički simboli, zapisi i terminologija) pri usmenome i pisanome izražavanju
  • koristi se odgovarajućim matematičkim prikazima za predstavljanje podataka
  • prelazi između različitih matematičkih prikaza
  • svoje razmišljanje iznosi cjelovitim, suvislim i sažetim matematičkim rečenicama
  • postavlja pitanja i odgovara na pitanja koja nadilaze opseg
  • izvorno postavljenoga pitanja
  • organizira informacije u logičku strukturu
  • primjereno se koristi tehnologijom.

Učenici osmih razreda tijekom prvog polugodišta radit će tri kreativne zadaće: Legenda o šahu (potencije), Brojevi u svemiru (znanstveni zapis broja), Algebarske pločice (množenje binoma).

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju