preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Vinkovci

Login
Brojač posjeta i sat

Brojač

JELOVNIK
(3. - 21. 6. 2024.)

Priloženi dokumenti:
Politika privatnosti.pdf

Tražilica
Kalendar
« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

E-KIDS ERASMUS+ KA1 PROJEKT

            KLIK NA LOGO 

E-TWINNING ŠKOLA

ŠK. GOD. 2024./2025.

DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)

RAZREDNA NASTAVA         (1. - 4. razred)

PREDMETNA NASTAVA       (5. - 8. razred) 

VIRTUALNA KNJIŽNICA - VLANA

       KLIK NA LOGO 

 

Korisne poveznice

MATEMATIČKI KUTAK
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ŠESTAŠI ISTRAŽUJU
Autor: Tatjana Brešćanski, 5. 12. 2022.

Danas su naši šestaši naučili o uvjetu postojanja trokuta primjenom metode task-based learning. Problemski zadatak bio je sljedeći:

Lukina mama planira saditi tulipane u gredice oblika trokuta. Zamolila je Luku da joj letvicama pomogne označiti gredice. Luka je u tatinoj garaži pronašao letvice različitih boja i duljina:
zelene 15 dm, 5 dm i 8 dm
crne 15 dm, 9 dm i 5 dm
smeđe 5 dm, 7 dm i 16 dm
crvene 7 dm, 10 dm i 12 dm
Odlučio je složiti trokute po bojama, kako bi mami bilo lakše saditi tulipane. Krenuo je s poslom i našao se u problemu. 

Pokušajte složiti trokute po bojama i opišite u kakvom se problemu našao Luka.
Savjetujte Luki kako riješiti problem. 

Vrlo brzo su, uz kreiranje trokuta pomoću letvica u bojama, došli do točnog zaključka i naučili uvjet postojanja trokuta - nejednakost trokuta.

   

 






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju