« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
DRUGI OBRAZOVNI MATERIJALI (radne bilježnice i ostali obrazovni materijali)
RAZREDNA NASTAVA (1. - 4. razred)
PREDMETNA NASTAVA (5. - 8. razred)
NAŠA ŠKOLA NA DLANU - DAN OTVORENIH VRATA, 30. svibnja 2012.
Ovogodišnji projekt škole bio je posvećen upravo školi pod nazivom Naša škola na dlanu. 30. svibnja upriličen je Dan otvorenih vrata na Dan škole, ali su pripreme za taj dan trajale puno prije. I ovaj put došla je do izražaja velika motivacija, kreativnost, maštovitost, organiziranost učitelja, učenika i ostalih djelatnika te roditelja, baka i djedova. Svi su na svoj način prikazali i pružili našu školu na dlanu.
Na taj dan u 9,00 i 11,00 održane su priredbe za obje smjene učenika i goste. Školski zbor izveo je tri skladbe s kojima su na 55. glazbenim svečanostima hrvatske mladeži u Varaždinu osvojili brončanu plaketu, pjesmu Rolling in the Deep popularne Adele. Ritmička točka 6. a razreda oduševila je publiku dobrim plesnim koracima i atraktivnim akrobacijama. Premijerno je izvedena školska himna, a istovremeno su otkriveni grb, logo i zastava škole. Oni će u budućnosti biti važna obilježja škole i ono po čemu će škola biti prepoznatljiva.
Poziv na sudjelovanje za pisanje teksta himne objavljen je u veljači. Tijekom ožujka pristiglo je nekoliko radova učenika. Povjerenstvo učitelja hrvatskog jezika i učiteljica glazbene kulture izabrali su najbolje stihove iz nekoliko pjesama te je nastao konačni tekst himne. Tekst himne potpisuju: Lea Pervan, 5. c, Lorena Šebalj, 8. a, Antun Santovac, 8. a, Tina Babić, Marija Blažanović, Ivan Vučić, Dinka Zaluški, Marin Šarić, svi 7. c. Nakon toga himna je dobila i note. Pod vodstvom učiteljice glazbene kulture Julije Dujić himnu je uglazbila Anja Cigler iz 7. b. Školom su i prije odzvanjali taktovi himne, uvježbavalo se sviranje i pjevanje tako da je na sam Dan otvorenih vrata izvedba bila odlična, a učenici već pjevuše stihove. Himnu sviraju: Petar Dujić, 8. c, gitara, Valerija Franjić, 8. b, bubnjevi, Sanja Krznarić, 7. b, klavijature, Katarina Korica, 8. a, violina, Toni Mijolović, 8. b, gitara i Anja Cigler, 7. b, gitara. Himnu pjevaju: Nikolina Vrebić, 8. c, Mihaela Blažević, 8. a, Lara Petrović, 7. b, Andrijana Majnović, 7.
Na satima likovne kulture krenule su ideje i nastali grb, logo i zastava. Od više radova izabrani su logo Borne Tandarića, 8. a i Marka Ninkovića, 8. b, grb Dine Matakovića, 8. a te zastava Križana Markića, 8. c i Valerije Franjić, 8. b. Mentorica je Slavica Salak Balenović.
Aktivnosti uz Dan otvorenih vrata učiteljica 1. a Matija Ergotić nazvala je ZVONO ZOVE. U razredu su prije nastali likovni radovi na temu Škola je radost, izrađeni su plakati Škola nekada, roditelji su izradili staru školsku klupu. Kao rezultat integriranog praktičnog rada u nastavi prirode i društva i likovne kulture nastali su brodovi i kape od papira, na lutki je prikazan izgled učiteljice i razreda nekada. Unaprijed su izrađeni straničnici Dana otvorenih vrata.
Na sam dan izvedena je priredba u učionici za goste Što smo naučili u školi, (recitacije, scenske igre, pjevanje), učenik i učenica su bili obučeni u staru građansku odjeću. Izložene su lijepe bilježnice iz svih predmeta, a na kraju su podijeljeni straničnici.
MOJA ŠKOLA naziv je aktivnosti u učionici 1. b koje su pripremili učenici, roditelji i učiteljica Dajana Blažanović. Na satima likovne kulture slikali su različitim tehnikama školu (kolaž, pastele, tempere), iz hrvatskoga jezika smišljali su i pisali rečenice o školi. Na radionici s učenicima i roditeljima nastale su makete škole. Na sam dan projekta izloženi su učenički radovi i makete u učionici.
U 1. c razredu na satu razrednog odjela u gostima je bila prabaka jednog učenika koja je govorila o školi nekada i sada. Na satima hrvatskoga jezika nastali su tekstovi i pjesmice o školi i školovanju, slikana je Moja škola u raznim likovnim tehnikama, a velika zidna slikovnica Moja škola (učionica, dvorana, hol, knjižnica, školsko dvorište) nastala je kao rezultat grupnog rada. Nastala su i pravila ponašanja u školi Zašto volim / ne volim ići u školu. Upriličena je i priredba Kako nam je prošao 1. r., pjevala su se pjesmice o školi i učenju. Učiteljici Dubravki Benki su u provedbi projekta pomogli učenici i roditelji.
Učenici 2. a s učiteljicom Marinom Barunčić su svoje aktivnosti nazvali ŠKOLA KROZ PJESMU I PLES u okviru kojih su proučavali životopis Vladimira Nazora i izradili plakat, tražili pjesme i priče koje je on napisao te ih učili recitirati i dramatizirati. Nadalje su proučavali zastavu, imali likovnu radionicu izrade zastave s roditeljima, pisali činkvine te osmislili križaljku s nazivom projekta Naša škola na dlanu kao rješenjem. Na sam projektni dan prezentirali su naučene pjesme, recitirali, plesali i izložili likovne radove i plakate.
Pod nazivom ŽIVOT I RAD VLADIMIRA NAZORA 2. b i učiteljica Ljubica Bikić istraživali su rad i život V. Nazora i to prikazali u vidu plakata. Istraživali su o grbu, zastavi i himni, a na roditeljskom sastanku su izrađivali grb, zastavu te pisali himnu. 30. svibnja su prezentirali najbolje radove uz objašnjenje, vodili su goste kroz život V. Nazora u njegovim djelima posebno pjesmama. Upriličili su razrednu priredbu i izložbu predmeta za školu iz prošlosti.
ŠKOLU NEKADA I ŠKOLU DANAS dočarali su učenici 2. c i učiteljica Dunja Golek. Djeca su istraživala kako je u školi bilo nekada, kako su učitelji ocjenjivali, koje igre djeca igrala, koje predmete imali. Na osnovi istraženog nastala je dramatizacija u kojoj su sudjelovali svi učenici i učiteljica. Šili su torbice, dogovarali se o frizurama za taj dan, učili pjesmice iz stare čitanke, pisali krasopisom, uredili učionicu, igrali se drvenim igračkama, … A kako je danas u školi pokazali su igrokazom koji je bio mozaik svega istraženog i naučenog. Posebna gošća u učionici bila je tajnica škole Marija Artuković koja u školi radi dugo te je djeci i gostima približila rad u staroj školi i što je to novoga dobroga donijela nova škola.
3. a i učiteljica Marina Meseljević su imali temu ŽIVOT I DJELO VLADIMIRA NAZORA u okviru koje su izradili plakat o njemu, redoslijed događaja lektire Bijeli jelen prikazali su u slikama. Slikali su portret književnika temperom i izradili straničnike u obliku olovke s porukama o školi. Sve napravljeno prikazali su na panoima učionice, a straničnike su dijelili roditeljima i ostalim posjetiteljima učionice.
Učiteljica 3. b Jelica Tomić je sa svojim učenicima u holu škole postavila izložbu starih predmeta koji su se koristili prije u školi. Bilo je tu starih bilježnica, udžbenika, pločica, pisaljki i dr.
U okviru teme MOJA ŠKOLA I JA učenici 3. c i učiteljica Zdenka Pezer radili su kolažem naslovnicu Bijelog jelena, modelirali likove iz priče Bijeli jelen, pisali pismeni rad na temu Moja školska šala, pisali dobre poruke te izrađivali logo školske zahvalnice za roditelje te radili različite likovne radove na temu Moja škola. Na dan projekta prikazali su power point prezentaciju Škola na dlanu te izložbu napravljenih radova, prezentirali su i kostimirali glavnog lika iz priče Bijeli jelen guščaricu Anku.
ŠKOLA U PROŠLOSTI, SADAŠNJOSTI I BUDUĆNOSTI tema je učenika, baka i djedova, roditelja i učiteljice 4. a Dinke Pavić Rosandić. Pisali su pismene vježbe Putovanje kroz pune 4 godine škole ili Priča moje bake ili djeda, imali govorne vježbe Škola nekada i Škola sada i sutra, opisivali fotografije s Interneta. Igrali su se igara njihovih baka (šetano kolo, igra s krparom, korač, žabe), skupljali su stare fotografije naše škole, izrađivali tlocrt stare škole i škole danas, izrađivali lopte od starih čarapa – krpare, izrađivali su plakate: Škola kroz prošlost, sadašnjost i budućnost. Origami tehnikom su izrađivali olovke za pano te uređivali pano s temom škola. Likovni radovi nastali su na temu Škola budućnosti.
Učiteljica Slavica Astaloš i njezin 4. b razred likovnim radovima prikazali su svoje viđenje ŠKOLE DANAS I ŠKOLE U BUDUĆNOSTI. Učenici su posebno maštovito prikazali kako bi škola u budućnosti trebala izgledati!
4. c i učiteljica Nada Brdar osmislili su temu ŠKOLA U STIHU I LOGU u okviru koje su slikali logo škole flomasterima, pisali stihove rondel i akrostihove. Sve napravljeno su izložili u učionici i na panou ispred učionice. Postavili su i izložbu Škola u povijesti sa starim fotografijama i svjedodžbama.
Učenici su tijekom školske godine na satima hrvatskoga jezika pisali literarne uratke, a u završnim školskim zadaćama osmaši su pisali teme vezane uz osnovnu školu. Učiteljice hrvatskoga jezika Ana Kalauz, Ika Gluvaković, Mihaela Cvrković Kotarac i Ivana Karlušić Budimir izabrale su najzanimljivije literarne radove učenika od 5. do 8. r. te ih postavili na plakatima u učionici hrvatskoga jezika. Najuspjelije radove čitali su pojedini učenici na sam dan projekta. U učionici su bile izložene i školske zadaćnice. Nastale su i haiku pjesme te je tekst školske himne transliteriran na glagoljicu. Na zidovima su postavljeni i pristigli radovi školskih himni te njezin konačan tekst. Zajednički naziv ovog dijela projekta je LITERARNO STVARALAŠTVO UČENIKA OSNOVNE ŠKOLE VLADIMIRA NAZORA.
SVE NAŠE PETICE dio je Projekta u kojemu je napravljen pregled 8 brojeva našeg školskog lista Petica koji je izlazio od 2004. do 2011. godine. Predstavljene su najzanimljivije teme i rubrike, učenici urednici, kuma lista, zaštitni znak petičar te rad novinarske skupine. Navedene su i godine sudjelovanja na Državnoj smotri Lidrano sa samostalnim novinarskim radovima 2006., 2010. i 2011. g. te s Peticom 2009. g. Pregled je pripremila školska knjižničarka Zrinka Jurić – urednica naših Petica, a svi brojevi Petica bili su izloženi u holu škole.
Na satima engleskog jezika nastavnica Lidija Umiljanović je s učenicima 7. b istraživala glavne osobine škola u Hrvatskoj i Velikoj Britaniji (opremljenost, broj učenika, predmeti, posebnosti). Rezultati su prezentirani na plakatima u holu škole pod nazivom CROATIAN AND BRITISH SCHOOLS.
S nastavnicom Gabrijelom Romić učenici 8. a su preveli školsku himnu na engleski jezik. Napravili su i malo istraživanje usporedbi engleskih škola, njihove nastave, grbova. Sve napravljeno posjetitelji su mogli pročitati na plakatima SCHOOL ANTHEM i ENGLISH SCHOOLS COMPARISON.
Više godina zaredom naši učenici su osvajali na natječajima MEĐUNARODNE NAGRADE I POHVALE IZ NJEMAČKE KNJIŽEVNOSTI te su ti uspjesi izloženi na panoima u holu škole i u učionici stranog jezika. S nastavnicom njemačkog jezika Mirjanom Homa Šošić više učenika od 4. do 8. r. pripremilo je originalne nagrađene i pohvaljene sastave i pjesme uz opis, fotografije i isječke iz novina.
Oni su, također, u istraživačkom radu GERMANIZMI U NAŠEM JEZIKU ispisivali i uspoređivali tuđice koje koristimo u hrvatskom i njemačkom jeziku, a tiču se kuhinje i radionice. Riječi su bile popraćene crtežima.
U okviru nastave povijesti nastavnici Milenko Zovko i Ivan Krajinović su s učenicima pripremili power point prezentaciju POVIJEST ŠKOLE. Nju je na sam dan izvođenja projekta predstavio u holu škole dio učenika 8. r., a njen sadržaj možete pogledati na dnu ovog teksta u PDF formatu. Osim toga, u učionici geografije i povijesti postavljeni su plakati sa svjedočanstvima roditelja o radu škole u njihovo vrijeme.
OSMAŠI KROZ DESETLJEĆA naziv je istraživanja i prikupljanja podataka iz matičnih knjiga o općem uspjehu na kraju 8. r. od prve generacije osmaša naše škole do danas. Na plakatima i u obliku power point prezentacije prikazana je analiza podataka i izračuni postotka uspješnosti u vidu grafičkog prikaza. Voditeljica ovog dijela Projekta bila je nastavnica matematike Tatjana Brešćanski , a pomogli su joj učenici 5. i 7. r.
USPJESIMA NAŠIH UČENIKA I MENTORA na natjecanjima bavili su se učenici 7. c i d r. i nastavnica matematike Mirela Lončar. Izradili su popise učenika koji su na županijskim natjecanjima tijekom godina zauzimali prva tri mjesta te koji su sudjelovali na državnim natjecanjima. Rezultati po predmetima i po godinama prikazani su na plakatima.
NAJPLODNIJI HRVATSKI PISAC VLADIMIR NAZOR BIO JE MATEMATIČAR naziv je dijela Projekta kojim su se bavili učenici 6. b i nastavnica matematike Lidija Bilbija, a odnosi se na istraživanje o životu i djelu Vladimira Nazora, zanimljivostima iz njegovog života i rada. Oni su prikazali i neke statističke podatke: površina škole, dvorane i parcele u digitalnom obliku i na plakatu.
Nastavnice Veselka Čorluka i Vesna Matak su s učenicima 7. r. prikupljali podatke o drvenastim biljkama zastupljenim u okolišu škole, a svoj udio u Projektu nazvali su FLORA OŠ VLADIMIRA NAZORA. Učenici su priredili prezentacije o svakoj biljci te je uz pomoć učitelja odredili. Podaci u obliku osobnih iskaznica tiskani su na papiru u boji te plastificirani. Priređen je i pano s fotografijama vrsta nekada i sada. Na sam dan Projekta učenici su osobne iskaznice postavili na biljke te usmeno izlagali podatke o njima zainteresiranim posjetiteljima.
Uz biljke su bile postavljene i pločice s nazivima biljaka koje su u okviru nastave tehničke kulture izradili, ispisali i obojili učenici uz pomoć nastavnice tehničke kulture Irene Papac.
Teren dvorišta škole i obilježena stabla poslužila su i učenicima 8. r. u ORIJENTACIJSKOM NATJECANJU koje je osmislila nastavnica geografije Vlatka Bašić. Učenici su bili podijeljeni u timove, a zadatak im je bio uz pomoć kompasa i kuta azimuta svladati zadane koordinate i nacrtati skicu kretanja po terenu u što kraćem vremenu. Teren je bilo dvorište škole, a lokacije već spomenuta stabla za potrebe natjecanja obilježena brojevima. Na završnoj priredbi osmaša najboljima su uručene medalje.